Inköpsadministratör
Adai Consulting AB / Kontorsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adai Consulting AB i Örebro,
Västerås,
Norrköping,
Linköping,
Skövde eller i
hela Sverige Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Vi ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid.
Vi söker nu en adminsitratör för löpande arbete kring inköpsadministration av produkter och tjänster i ett beställningssystem.
Jobbeskrivning: Arbetet består av inköpsverksamhet och administration kring inköp och inventarier.
Kompetenskrav: Erfarenhet av inköpsadministration (absolut nödvändigt)
Publiceringsdatum2009-06-16Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-22
Ange följande referens när du ansöker: Inköpsadmin, Örebro
Ansökan kan skickas till e-postadress:
artem.franco@adaiconsulting.comKontaktArtem Franco, Konsultchef, 070-3862926,
artem.franco@adaiconsulting.comFöretagADAI CONSULTING AB
AdressADAI CONSULTING AB
ISAFJORDSGATAN 22, B, plan 5
16440 KISTA
KontorsadressISAFJORDSGATAN 22, B, plan 5
KISTA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 070-3862926
Jobbnummer 468090
Observera att sista ansökningsdag har passerat.