Inköpsadministratör

Adai Consulting AB / Kontorsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adai Consulting AB i Örebro, Västerås, Norrköping, Linköping, Skövde eller i hela Sverige

Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Vi ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid.
Vi söker nu en adminsitratör för löpande arbete kring inköpsadministration av produkter och tjänster i ett beställningssystem.
Jobbeskrivning: Arbetet består av inköpsverksamhet och administration kring inköp och inventarier.
Kompetenskrav: Erfarenhet av inköpsadministration (absolut nödvändigt)

Publiceringsdatum
2009-06-16

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-06-22
Ange följande referens när du ansöker: Inköpsadmin, Örebro
Ansökan kan skickas till e-postadress: artem.franco@adaiconsulting.com

Kontakt
Artem Franco, Konsultchef, 070-3862926, artem.franco@adaiconsulting.com

Företag
ADAI CONSULTING AB

Adress
ADAI CONSULTING AB
ISAFJORDSGATAN 22, B, plan 5
16440 KISTA

Kontorsadress
ISAFJORDSGATAN 22, B, plan 5
KISTA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070-3862926

Jobbnummer
468090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adai Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adai Consulting AB: