Inköpsadministratör

Jollyroom AB / Kontorsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Mölndal, Göteborg, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom.se är Sveriges största barn- och babybutik på nätet. Vi har marknadens största lagerförda sortiment för snabb leverans till våra kunder. Tillsammans med duktiga medarbetare skall vi ta en ledande position inom näthandel av barn- och babyprodukter i Norden.

I Jollyroom kommer du att arbeta tillsammans med personer som har unik kompetens inom näthandel. År 1996 startade vi Komplett som idag är den största aktören inom näthandeln i Norden, med cirka 400 anställda och en omsättning på 4,5 mdkr. Den första januari 2011 lanserade vi Jollyroom.se och på knappt ett år blev vi ledande näthandlare i Sverige inom barn- och baby. Nu söker vi dig som vill vara med att fortsätta bygga Jollyroom och nå våra högt satta mål.

Ansvar och arbetsuppgifter:

Vi söker en inköpsadministratör till vår inköp- och produktavdelning

Publiceringsdatum
2012-08-13

Dina arbetsuppgifter
• Ansvara och hantera alla inkommande leverantörsfakturor
• Följa upp försenade leveranser
• Uppdatera artikel- och leverantörsregister
• Upprätta inköpsstatistik
• Kontinuerligt förbättrings- och effektiviseringsarbete av inköpsadministrationen
• Agera stöd för chefen i diverse projekt

Du rapporterar till inköp- och produktchef.

Krav på erfarenhet och person:

Vi söker dig som är utbildad civilekonom. Du har arbetat ett till två år med liknande uppgifter. Du har arbetat med leverantörsfakturor, inköpsfakturor och har förståelse för hur ett varulager fungerar. Du har goda datakunskaper och det är meriterande om du har kunskap i SAP.

Som person är du strukturerad, noggrann, effektiv och har ett gott siffersinne. Du sporras av ansvar och högt satta mål. Du är affärsmässig och trivs i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt. I Jollyroom är tempot och engagemanget mycket högt, varav det är viktigt att du är drivande, har hög energinivå och klarar av utmanande uppgifter.

Din ansökan innebär att du vill utmana branschen tillsammans med oss.

Vi erbjuder dig bland annat:

• En spännande tjänst i ett företag med stora ambitioner
• Fina möjligheter till utveckling och karriär inom företaget
• Vinstdelningssystem (utöver fast lön)
• Högt tak i organisationen där du får utrymme att driva egna frågor
• Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att komplettera gruppen med din styrka
• Den senaste arbetsutrustningen inkl. egen bärbar dator
• Fritt intag av kaffe, snacks, frukt och annat gott i kylen
• Och inte minst: after works och andra trevliga tillställningar

Upplägg och ansökan:

• Start: Senast 1 oktober
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Mölndal
• Ansök genom att maila CV och personligt brev till jobb@jollyroom.se
• Ange referens på ansökan: Inköpsadministratör
• Kontakt: Terese Fernbring via jobb@jollyroom.se . Vi har tyvärr svårt att hinna svara på frågor via telefon, utan ber dig istället maila vid frågor.

Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så var gärna snabb med din ansökan.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-12
Ange följande referens när du ansöker: Inköpsadministratör
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@jollyroom.se

Företag
JOLLYROOM AB

Adress
JOLLYROOM AB
Argongatan 11
43153 Mölndal

Kontorsadress
Argongatan 11
Mölndal

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: jobb@jollyroom.se

Jobbnummer
1312221

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: