Inköpsadministratör
Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-11-03Om tjänstenDet här är ett långsiktigt konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget Valmet. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetValmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Valmet AB ingår i den finska Valmet-koncernen och levererar anläggningar, utrustning, processlösningar, service och experthjälp till pappersbruk, kemiska och mekaniska massabruk, fiberboard och energiindustri över hela världen. Idag arbetar cirka 13 000 anställda i olika länder och sammanlagt 1 500 anställda i Sverige med stor kundbas i Skandinavien.
Dina arbetsuppgifterI rollen som inköpsadministratör ansvarar du för att säkerställa order och leverans av beställningar från Valmets kunder. Du arbetar med att säkerställa införskaffning av komponenter i form av reservdelar dels inom området kommersiella komponenter, vilket innebär produkter enligt standard, dels ritningsbundna komponenter med specifika kravställningar. Vidare arbetar du mot avdelningarna för service och eftermarknad där behovet ofta uppstår vid planerade eller akuta reparationer/underhåll. Därav är processen från behov till beslut ofta kort och du arbetar efter korta ledtider. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion och stöttning av erfarna kollegor i teamet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har en eftergymnasial utbildning, med fördel inom logistik/inköp
• Erfarenhet av inköp är meriterande
• Branscherfarenhet från papper och massaindustrin är meriterande
• Du har god datavana/systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Vi ser att du som person har en förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt och ta egna initiativ. Vidare är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga eftersom du samarbetar internt med andra avdelningar samt har kontinuerlig kontakt med leverantörer. Då du hanterar varierande uppgifter med korta ledtider ser vi att du har en god struktur i ditt arbete och förmåga att planera utifrån prioriteringar. Vi ser även att du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Inköp, operativ, operativt inköp, buyer, logistik, industri, industriell ekonomi,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Navid Parsa
navid.parsa@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7137133
Observera att sista ansökningsdag har passerat.