Inköpsadministratör - start omgående!
OnepartnerGroup Jönköping AB / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Jönköping AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Till vår konsultverksamhet söker vi nu en inköpsadministratör för ett längre uppdrag hos en av våra kunder i Jönköping. Brinner du för att ge bästa möjliga service internt, gillar inköp och administration och är en sann teamspelare? Har du dessutom möjligt att börja jobba omgående? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Dina arbetsuppgifter och din profil
Rollen som inköpsadministratör innebär att du kommer tillhandahålla underlag och material internt i organisationen. Att uppdatera, analysera och underhålla rapporter kopplade till en viss produkt/tjänst kommer inkluderas i dina arbetsuppgifter liksom att utveckla och leverera andra rapporteringsförfrågningar till och från avdelningen. Du kommer vara ett administrativt och operativt stöd till inköpsavdelningen som ansvarar för att optimera inköpsprocesserna och vägleda den interna organisation längs processerna.
Erfarenhetsmässigt har du tidigare jobbat något eller några år inom inköp, exempelvis som inköpsassistent eller inköpsadministratör, eller så har du en examen inom relevant område kopplat till inköp och vill börja din karriär på ett globalt bolag. Du hanterar såväl svenska som engelska i tal och skrift och trivs med administrativa uppgifter kopplade till analysering och rapportering. Vidare hanterar du excel på ett fullgott sätt och har inga problem att lära dig nya system. Som person beskriver du dig själv som lyhörd, flexibel och serviceinriktad där du har en förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att ta eget ansvar samt är lösningsorienterad.
Placeringsort: Jönköping
Tillträde: Omgående
Omfattning: 100 %, under ett år
Denna tjänst innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Som konsult hos OnePartnerGroup får du en trygghet genom kollektivavtal och regelbunden kontakt med din konsultchef. Vi på OnePartnerGroup är enligt våra medarbetare en schysst och trygg arbetsgivare. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Sista ansökningsdag är den 7 februari men vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Läs gärna mer och ansök via
www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Lotta Ryman på telefonnummer 073-394 79 12 alt.
lotta.ryman@onepartnergroup.se.
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.
Publiceringsdatum2021-01-29Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOnePartnerGroup Jönköping AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OnePartnerGroup Jönköping AB (org.nr 556676-6589)
Jobbnummer 5549108
Observera att sista ansökningsdag har passerat.