Inköps- och produktkoordinator

Jollyroom AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss just nu i en rasande tillväxt. Jollyroom skall vara det självklara valet i barnfamiljens vardag. Vi servar fler än 500 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Vi har över 35 000 artiklar och 21 000 kvm lager. Hos Jollyroom finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Vi erbjuder våra kunder slagkraftiga priser och garantier såsom 365 dagars öppet köp och prisgaranti. Hos Jollyroom skall man få den bästa upplevelsen!

Grundarna bakom Jollyroom har 18 års erfarenhet inom näthandel. Vi har tidigare byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 5,5 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011. Inom Jollyroom är det högt till tak och vår expansion innebär att det skapas möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster och ta kliv på karriärstegen.

Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utvecklas tillsammans med oss. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.

Ansvar:
Vi söker en inköps- och produktkoordinator till ett av våra inköpsteam.

Löpande arbetsuppgifter:
• Administrera produkter på webben och i vårt affärssystem samt ansvara för att produktdata i systemen är korrekt.
• Ansvara för att produkttexter, bilder, filmer samt tillbehör på webben är korrekta och håller hög kvalitet.
• Göra påfyllnadsorders, stämma av orders och bevaka leveranser.
• Leverantörskontakt.

Publiceringsdatum
2016-01-27

Utbildningsbakgrund
• Vidareutbildning inom inköp, handel, eller ekonomi.

Kvalifikationer
• Nyutexaminerad och har arbetat cirka ett år som inköpsassistent.
• Avslutat dina studier med mycket goda studieresultat.
• Mycket god administrativ vana, datorvana och kunskaper i Excel.
• Utmärkt förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska.
• Meriterande med näthandelsvana, kunskaper i Photoshop samt vana av att arbeta med webbpublicering.

Dina personliga egenskaper
• Ambitiös och driven.
• Strukturerad, noggrann och organiserad.
• Stor vilja att uppnå goda resultat i ditt arbete.

Upplägg och ansökan:
• Start: Februari
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Ansök genom att maila CV och personligt brev till jobb@jollyroom.se
• Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se , vi har dessvärre svårt att hinna svara på frågor via telefon utan hänvisar till mail.
• Ange ref på ansökan: Koordinator

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-26
Ange följande referens när du ansöker: Koordinator
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@jollyroom.se

Kontakt
Nicole Berger, HR assistent jobb@jollyroom.se

Företag
JOLLYROOM AB

Adress
JOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra

Kontorsadress
Tagenevägen 58
Hisings Kärra

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: jobb@jollyroom.se

Jobbnummer
2637944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: