Inköps- och orderadministratör Göteborg
Onepartnergroup Väst AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Onepartnergroup Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en noggrann och lösningsorienterad person som trivs i en dynamisk miljö? Tycker du om att arbeta strukturerat och hantera flera uppgifter samtidigt? Då kan rollen som inköps- och orderadministratör vara något för dig!
Information om företaget:
På uppdrag för vår kunds räkning söker vi nu en inköps- och orderadministratör. Kunden är ett globalt företag som främjar en miljövänlig och hållbar värld genom sina luftreningsanläggningar. Företaget står stabilt inför framtiden och har på ett par år nästan dubblat sin omsättning med fortsatt hög efterfrågan. Med en stark tillväxt och stark efterfrågan erbjuder företaget en spännande och utvecklande arbetsplats.Om tjänsten
Här får du chansen att vara en del av ett framgångsrikt, globalt företag som är ledande inom utvecklingen av hållbara miljötekniska lösningar. Som inköps- och orderadministratör
kommer du att ansvara för en effektiv hantering av beställningar och inköp. Du kommer att skapa och hantera offerter och ordrar i SAP, planera leveranser samt upprätthålla nära kontakt med inköpsavdelningen och logistik för att säkerställa hög kundnöjdhet och att allt material levereras i tid. Du har daglig kontakt med både nationella och internationella kunder och leverantörer.
Dina arbetsuppgifter kommer innefatta huvudsakligen
Ta in offert på material med pris och leveranstid
Leveransplanering av inkommande ordrar
Skapa materiallistor för nya projekt
Bevaka att kunden har fått sin beställning och skapa underlag för fakturering.
Publiceringsdatum2024-10-01ProfilSom person är du strukturerad och detaljorienterad med en naturlig förmåga att organisera ditt arbete på ett noggrant och metodiskt sätt. Du trivs att ha daglig kontakt med både kunder och leverantörer vilket kräver att du har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Dessutom är du lösningsorienterad och flexibel i en föränderlig arbetsmiljö och du kan balansera olika uppgifter effektivt för att möta deadlines.
Kvalifikationer Erfarenhet av liknande verksamhet.
Erfarenhet av tidigare arbete i SAP är ett krav.
Engelska och svenska flytande i tal och skrift.
Viss vana att läsa tekniska ritningar är önskvärt.
Övrig informationStart: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Vad händer efter min ansökan?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten. Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med att söka!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OnePartnerGroup Väst AB (org.nr 559041-3083)
Arbetsplats OnePartnerGroup
Kontakt Tania Benitez
tania.benitez@onepartnergroup.se Jobbnummer 8931429
Observera att sista ansökningsdag har passerat.