Inköps- och kvalitetskoordinator till Byggmax - Emma Henriksen - Kontorsjobb i Stockholm
Inköps- och kvalitetskoordinator till Byggmax
Emma Henriksen / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Emma Henriksen i Stockholm

Dina arbetsuppgifter
Är du en kommunikativ administratör med sinne för ordning och struktur? Se hit!
Som Inköps- och kvalitetskoordinator hos Byggmax kommer du säkerställa att inköpsavdelningen internt levererar rätt kvalitet till resten av organisationen. Du ingår i teamet Inköpskvalitet och kommer ha en administrativ och systemnära roll med många kontaktytor, både internt och externt.

Arbetsuppgifter innefattar:
* Administration av nya butiker och artiklar
* Avtalshantering
* Prishantering
* Administration av butiksreklamationer
* Uppföljning av leverans- och produktkvalitet mot leverantörer och lager
* Deltagande i avdelning- och företagsgemensamma projekt och förbättringsarbete

Arbetets omfattning:
Heltid, start så snart som möjligt.
Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig till mars 2019, med eventuell möjlighet till förlängning.
Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att anställningen sker direkt hos Byggmax. Arbetet kommer utföras på Byggmax huvudkontor i Solna, T-Västra skogen.

Din profil
Vi söker dig som är i början av din karriär. Vi ser gärna att du har en relevant utbildning alternativt har motsvarande erfarenhet från en administrativ roll. Meriterande om du tidigare arbetat inom retail. Då Byggmax är en nordisk byggvaruhandel ser vi att du besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Språkkunskaper i något av de nordiska språken och/eller polska är ett plus men inte ett krav.

I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet. För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du är en strukturerad och noggrann person som trivs med många kontaktytor och gärna kommer med egna initiativ. Du är kommunikativt lagd och känner dig bekväm med att ge feedback till såväl kollegor som leverantörer. Du trivs i en arbetsmiljö som kännetecknas av prestigelöshet, lagarbete och en ständig vilja att utveckla och förbättra, där även du förväntas bidra.

Sista ansökningsdag
Är du den vi söker?
Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@maxkompetens.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.



Om kunden
Byggmax säljer byggvaror av hög kvalitet till ständigt låga priser. Vi har idag 134 butiker och koncernen hade 2016 en omsättning på 5,2 miljarder kronor. Vi har expanderat kraftigt i Sverige, Norge och Finland de senaste åren och har gått från ettrig uppstickare, till att nu vara en av Sveriges tre största byggmaterialkedjor. Ständiga förbättringar och löpande effektivisering har tillsammans med Byggmax förändringsbenägna företagskultur gjort bolaget till ett av branschens lönsammaste. Vi är en ung organisation med positiv framåtanda. Byggmax förvärvade Buildor AB i slutet på 2015 samt Skånska Byggvaror i början av 2016.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-05-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-10
Ange följande referens när du ansöker: 7306
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Henriksen

Företag
Emma Henriksen

Adress
Emma Henriksen
Hantverkargatan 25 B
11221 Stockholm

Kontorsadress
Hantverkargatan 25 B

Jobbnummer
4132616

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Emma Henriksen: