Inköps- och ekonomiassistent med start 7 juni
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vår kund är ett fastighetsbolag som verkar inom omsorgsfastigheter. Företaget äger och förvaltar 123 fastigheter om drygt 1 miljon kvadratmeter och omsättningen är ca 1 miljard kronor per år.
Tjänsten
I tjänsten som inköps- och ekonomiassistent kommer tyngdpunkten att vara hantering av leverantörsfakturor. Du kommer även att säkerställa att inköpsmodulen och leverantörsregistret är uppdaterat med tecknade avtal såväl befintliga som nytecknade. Det innebär även att du följer upp och säkerställer inköp. Vårt kundföretag arbetar i Agresso. För rollen blir du anställd som konsult via Placera Personal. Uppdraget löper från 7 juni till mitten av september.
Publiceringsdatum2017-05-12Dina arbetsuppgifterSom inköps- och ekonomiassistent kommer du att ha följande arbetsuppgifter:
* Administration av inköpsmodulen i Agresso
* Administrativt stöd till upphandlarna
* Avtalsuppföljning
* Leverantörsreskontra
* Övrigt på redovisningsenheten förekommande arbetsuppgifter
KvalifikationerFör denna roll söker vi dig som har följande bakgrund:
* Du har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete, gärna också inköpsadministration
* Du har erfarenhet av leverantörsreskontra
* Erfarenhet av Agresso är meriterande
Personligt
Som person vill vi att du ska vara strukturerad, noggrann och analytisk. Du tar ansvar och lämnar ingenting halvfärdig. Vidare ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga och att du inte är rädd för att ta egna initiativ.
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid / måndag-torsdag 8.00-16:45, fredag 8.00-14.45 / 7 juni - 15 sep / Konsultuppdrag via Placera Personal
ErsättningFast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnn Nilsson 08-586 22 708
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 3496201
Observera att sista ansökningsdag har passerat.