Inköps support sökes till attraktivt Teknikbolag!
Framtiden i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2025-10-07
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du strukturerad, serviceinriktad och har ett öga för detaljer? Nu söker vi dig som vill ta dig an en varierad och viktig roll inom inköp hos ett teknikinriktat företag med internationell prägel.
Publiceringsdatum2025-10-07ArbetsuppgifterI rollen kommer du att bidra till att inköpsarbetet flyter på effektivt genom att hantera administration, leverantörskontakter och datastöd till inköpsteamet.I denna roll blir du ett viktigt stöd för inköpsorganisationen och kommer bland annat att:
• Koordinera kommunikationen med leverantörer och interna parter
• Skicka och följa upp offertförfrågningar (RFQ:er)
• Stötta Category Managers med diverse administrativa uppgifter
• Säkerställa att leverantörer uppfyller gällande krav kring tullar, hållbarhet och materialefterlevnad
• Hantera och uppdatera leverantörsinformation i olika affärssystem
• Ansvara för att nya leverantörer registreras korrekt i masterdata och ERP-system
• Identifiera och bidra till förbättringar av interna rutiner och processer
Din Profil:
Skallkrav:* Har eftergymnasial utbildning inom för tjänsten relevant område
• Har tidigare erfarenhet från en koordinerande roll, gärna med koppling till inköp
• Är van att arbeta med Excel och andra verktyg för datahantering
• Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska
• Har förståelse för inköpsflöden och administrativa processer
Meriterande
• Tidigare erfarenhet från teknisk bransch eller tillverkande industri
Personliga egenskaper vi värdesätter:
För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är en hjälpsam och social person med sinne för ordning och struktur. Du arbetar självständigt, tar initiativ och har lätt för att skapa goda samarbeten både internt och externt. Du gillar att lösa problem och har en stark servicekänsla i allt du gör.
Om oss:
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige
För denna tjänst kommer du vara anställd genom oss på Framtiden
som konsult och utföra arbetet på plats hos kundföretaget.
AnställningsvillkorStart: Nov-25 (6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning)
Placering: Jonsered
Omfattning: Heltid
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_51376_JOB".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Arbetsplats Framtiden AB
Kontakt Jesper Eriksson
jesper.e@framtiden.com Jobbnummer 9545491