Inköpare till vår kund i Umeå

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-09-12

Om tjänsten
Som inköpare kommer du att arbeta med att förhandla och upphandla produkter som behövs för att säkerställa en bra supply chain. Du har daglig kontakt med leverantörer, både befintliga och nya samt löpande kontakt med den interna verksamheten. Du ansvarar tillsammans med kollegor och ledare inom avdelningen att rätt material finns i rätt tid.

Du kommer i din roll ansvara för prisuppdateringar i de interna datasystemen samt ansvara över ett av sortimenten inom kundens verksamhet.

Vår kund har valt att samarbeta med Adecco i den här rekryteringensprocessen. Där du kommer att bli direkt anställd av vår kund som är placerad i Umeå.

Om dig

Vi söker dig med högskoleutbildning inom handel/logistik eller en relevant utbildning inom inköp. Du har några års arbetslivserfarenhet, är tekniskt intresserad.

Som person har du ett stort eget driv och är trygg i dig själv. Du är glad, social och du gillar att bygga långsiktiga relationer. Du trivs med att ta kontakt med nya människor, både internt och externt. Du är självgående och tar egna initiativ för att uppnå resultat. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska och du har goda kunskaper i Officepaketet samt gärna tidigare erfarenhet av programmet Infor XA.

Vi kommer i denna rekryteringsprocess att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco

Varje dag gör vi skillnad för företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder, och det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-partner har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.

I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar och outsourcing fördelat på kontor runtom i hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens självklara val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller ryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Oskar Gardeström Oskar.gardestrom@adecco.se

Har du frågor angående registrering, urvalsprocessen eller ansökan var god kontakta Adeccos kandidatsupport via info@adecco.se

Sista ansökningsdag är 2022-10-12. Urval sker löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39148".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Oskar Gardeström

Jobbnummer
6972558

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: