Inköpare till statlig förvaltningsmyndighet sökes!

Bemannia Kontor AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av inköp och inköpsfrågor? Är du resultatinriktad och lösningsfokuserad? Sök då denna tjänst idag!

Om uppdraget

Vår kund som är en statlig förvaltningsmyndighet och verksam inom arbetsfrågor söker just nu en inköpare till deras kontor i Stockholm, Solna. Uppdraget är på heltid och har start 2020-05-11 till och med 2021-04-30 med chans till förlängning upp till 12 månader. I och med rådande situation kan en del arbete komma att ske på distans enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2020-04-15

Arbetsuppgifter
För detta uppdrag kommer du bland annat arbeta med att hantera klagomål och avvikelser på tjänst samt granska handlingar mot ställda krav i förfrågningsunderlag och bedöma om krav uppfylls. Du kommer även arbeta med dokumenthantering och diarieföring samt upprätta sanktioner. Vidare kommer även arbete med upphandlingsadministration inför tillgängliggörande i webbstöd vara förekommande. För att trivas i den här rollen är du kommunikativ och tycker om att samarbeta. Du är självständig, effektiv och strukturerad i ditt arbete. Du drivs av mål och resultat.

Kvalifikationer
• gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som inköpare
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• arbetat med inköpsfrågor i minst 2 år
• minst 3 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av kvalificerade administrativa arbetsuppgifter
• mycket goda kunskaper i tal och skrift
• goda kunskaper samt intresse för dokumenthantering
• meriterande med erfarenhet av statlig verksamhet
• meriterande med erfarenhet av LOU eller LOV från inköpande eller säljande organisation
• meriterande med tidigare erfarenhet inom upphandlingsverktyget Tendsign

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-04-28.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Jobbnummer
5189972

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: