Inköpare till internationellt företag i Skellefteå
Ghost Competence AB / Inköpar- och marknadsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Luleå eller i
hela Sverige Information om tjänsten
Ghost Competence söker för kunds räkning en inköpare. Vi söker dig som är i början av din karriär eller dig som har hunnit arbeta några år. I rollen som inköpare kommer du i huvudsak att genomföra inköp mot behov som anmodats i och utanför affärssystemet. För att lyckas i rollen är du rak och tydlig i din kommunikation, strukturerad och trivs med kundkontakt. Denna tjänst är en del av vår bemanningsverksamhet.
All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.
Information om kundföretaget
Kundföretaget är ett internationellt företag som har sitt huvudkontor i Skellefteå med ca 45 anställda. Det är ett innovativt företag där målet alltid är att ligga steget före sina konkurrenter.
Publiceringsdatum2016-04-06ArbetsuppgifterDen här tjänstens huvudsyfte är att på ett effektivt sätt genomföra inköp mot behov som anmodats i och utanför affärssystemet. Du kommer att jobba nära dina kollegor på inköpsavdelningen. Samarbete sker också med utvecklingsavdelningen gällande nya artiklar som behöver komma in i systemet. Dina arbetsuppgifter är följande;
• Upprätta och underhålla artikel- och leverantörsregister vad avser pris och data för de artiklar som lagerläggs.
• Lägga inköpsorder utifrån nettobehov.
• Genomföra leveransbevakning och stämma av fakturor mot det som har levererats.
• Upphandla nya komponenter och förhandla pris med leverantörer
• Representera företaget vid kontakter mot leverantörer
• Hantering av kundorder
Vi söker dig som
Vi söker dig som är i början av din karriär eller har några års erfarenhet av inköpsarbete. Du kan ha en ekonomisk bakgrund eller vara en tekniker som skaffat dig kontorsvana på senare tid. Meriterande är om du har erfarenhet av liknande arbete som inköpare och har en vana av att jobba med administrativa system. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Som person är du rak och tydlig i din kommunikation och trivs med att självständigt utföra vissa av dina arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du är noggrann och strukturerad samt är utåtriktad och trivs i kontakt med andra.
Fakta
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: 2 månaders konsultuppdrag
ORT: Skellefteå
URVAL: Sker löpande
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 14/4-16
KONTAKT: Marlene Lundberg
Om företagetEn viktig del för oss på Ghost Competence är att du känner dig trygg och harmonisk med din anställning. Du arbetar via oss som konsult på specifika konsultuppdrag eller blir rekryterad direkt till kundföretaget vi samarbetar med. Som konsult hos oss på Ghost Competence erbjuder vi;
Pensionsavsättning
Anslutning till vårt kollektivavtal
Marknadsmässig lön
Personlig coachning
Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på
www.ghostcompetence.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 74
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlene Lundberg
marlene@ghostcompetence.seFöretagGhost Competence AB
AdressGhost Competence AB
Trädgårdsgatan 8
93131 Skellefteå
KontorsadressTrädgårdsgatan 8, Skellefteå
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2766247
Observera att sista ansökningsdag har passerat.