Inköpare inom fastighetstjänster

ValueOne AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örnsköldsvik
2024-08-26


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ValueOne AB i Örnsköldsvik, Timrå, Sundsvall, Skellefteå, Bollnäs eller i hela Sverige

ValueOne söker en inköpare inom fastighetstjänster till vår industrikund i Örnsköldsvik. Du kommer att arbeta med löpande upphandlingar av fastighetstjänster, entreprenader och hyresavtal för externa lokaler. Detta är ett intressant uppdrag på initialt 6-månader där du får möjlighet att ha flera bollar i luften. Du förväntas att vara närvarande på kontoret initialt men med möjlighet att jobba en del på distans efter introduktion.

ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:

En marknadsmässig lön, som du själv kan påverka
Marknadsledande tjänstepension
Generös sjuk- och vårdförsäkring
Friskvårdsbidrag
Personlig coachning och karriärrådgivning
Nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar
Kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org).



Om rollen
Upphandla fastighetsrelaterade tjänster, entreprenader och hyresavtal för externa lokaler.
Ansvara för inköpsprocessen från behovsanalys till implementering och uppföljning.
Skapa anbudsunderlag, koordinera offertförfrågningar, upprätta och implementera inköpsavtal.
Etablera och underhålla relationer med leverantörer, genomföra leverantörsbedömningar och säkerställa att avtal följs.
Utvärdera och följa upp levererade tjänster och leverantörers prestationer samt säkerställa att alla inköp uppfyller organisationens kvalitetsstandarder och andra krav.

Erfarenhet och kompetens

Du har gymnasiekompetens, eftergymnasial utbildning meriterande (YH inköp eller universitet). Goda kunskaper inom svenska och engelska i både tal och skrift. Några års erfarenhet från kommersiellt inköpsarbete av fastighetstjänster. Erfarenhet från att att hantera och effektuera avtal, samt kännedom om vanliga leverantörer inom området. Du är strukturerad, uthållig och driven samt van att arbeta i ett högt tempo. IT kompetens (MS-office, Outlook).

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Zinu Kamaly på 076 513 40 22 alternativt 010 332 29 20.

Ersättning
Timlön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Valueone AB (org.nr 556787-5264), http://www.valueone.se

Arbetsplats
ValueOne AB

Jobbnummer
8861487


Prenumerera på jobb från ValueOne AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ValueOne AB: