Inköpare i Stockholm/Östersund

Bemannia Kontor AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om uppdraget

Vår kund, en myndighet, behöver uppstöttning av en inköpare. Start för konsultuppdraget via oss på Bemannia är 1 november 2022 och det kommer att pågå till och med 28 februari 2023, med möjlighet till ytterligare förlängning i tre månader. Omfattningen är heltid, 100 % och placeringsort är antingen Stockholm eller Östersund.

Publiceringsdatum
2022-10-19

Arbetsuppgifter
Sektionen Inköp HR och IT arbetar med upphandling och avrop av varor och tjänster inom framförallt kategorierna HR och IT. Vi behöver nu stärka upp med en konsult som bland annat ska:

• Hantera hela avropsprocessen kring att utföra framförallt konsultavrop genom förnyad konkurrensutsättning utefter upparbetade rutiner och mallar
• Skriva avtal

• Göra erforderliga juridiska avvägningar i samband med publicering av avrop, frågor och svar, tilldelning och avtalsskrivning

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning

• Minst två års erfarenhet som inköpare/upphandlare
• Goda kunskaper i MS Office
• Ha kompetens inom LOU
• Kommunicera obehindrat på svenska, i tal och skrift
• Förmåga att arbeta med en större mängd ärenden under tidspress

Erfarenhet av

• Att självständigt utföra förnyade konkurrensutsättningar från statliga ramavtal
• Att arbeta inom offentlig verksamhet
• Upphandlingsverktyget TendSign
• Diarieföring

Meriterande

• Erfarenhet av arbete i Raindance

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se / 070 887 96 00.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Start 1 november

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Alice Karlsson
alice.karlsson@bemannia.se
0771-84 53 00

Jobbnummer
7090043

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: