Inköpare

Arena Personal Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker nu en inköpare för uthyrning till väletablerat bolag i Helsingborg. Tänkt start är i mitten av mars och tjänsten sträcker sig året ut.

Vi söker dig med god kännedom inom inköp och att du helst har 2 - 3 års relevant erfarenhet inom området. Det är starkt meriterande om du också har erfarenhet av lagerinköp. Du är en person som drivs av att utmana existerande strukturer med fokus på förbättrings- och värdeskapande aktiviteter.

Här nedan ser du ett urval av arbetsuppgifterna:


• Operativt avrop på lagerförda artiklar, både internt och externt.
• Se till att lagersaldo hålls på rätt nivå utifrån hur verksamhetens behov ser ut
• Ha kontakt med byggledarna för att se till att sortimentet är aktuellt och hålls uppdaterat
• Inventeringar på lagret
• Registerunderhåll i Agresso (Unit Business World)
• Kontering av fakturor
• Månadsavslut och balans räkning på lagerkonto
• Föra statistik på inköp från leverantörer
• Övrigt inköpsadministrativt arbete


Din profil




Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-01-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 6460
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mattias Svensson mattias.svensson@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
La Cours gata 4
25231 Helsingborg

Kontorsadress
La Cours gata 4

Jobbnummer
4551608

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: