Inköp- och logistikspecialist
LloydsApotek / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos LloydsApotek i Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Strängnäs,
Uppsala eller i
hela Sverige LloydsApotek har idag ett 80-tal apotek i Sverige och räknar med att växa de närmsta åren. LloydsApotek är en del av Celesio Group, ett av de ledande internationella tjänsteföretagen inom läkemedels-, apoteks- och hälsovårdsområdet. Koncernen är verksam i 14 länder runt om i världen och sysselsätter cirka 39 000 människor
LloydsApoteks mål är att bli en av de ledande apotekskedjorna i Sverige som ska leverera den bästa servicen och de mest innovativa och inspirerande apotekstjänsterna. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som kan recept och är experter inom hud och värk
Är du farmaceut med ett brinnande intresse för logistik och service? Är du positiv och serviceminded? Då är detta ett jobb för dig? Nu söker vi en inköps- och logistikspecialist till vårt servicekontor på Rosenlundsgatan mitt på Södermalm i Stockholm.
Publiceringsdatum2017-01-20Dina arbetsuppgifterSom inköp- och logistikspecialist kommer du att ansvara för att utveckla, förnya och förvalta de processer inom logistikområdet som förbättrar lönsamheten för våra apotek.
Du ansvarar för att hanteringen kring våra produkter ute på apoteken följer de kvalitetsstandars som finns och att ta fram nyckeltal kring logistik som underlag till att förbättra våra processer.
Tjänsten innebär också löpande kontakt med apoteken och att vara ett stöd gentemot dem i logistikfrågor samt att arbeta med våra RX- tjänster.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och börjar enligt överenskommelse
KvalifikationerDu som söker är legitimerad farmaceut med minst två års erfarenhet från apoteksbranchen. Goda kunskaper i Excel är ett krav samt att behärska engelska obehindrat i tal och skrift. vissa resor i tjänster kan förekomma och du behöver ha B-körkort
Dina egenskaperSom person är du positiv, strukturerad och självgående. Din ambitionsnivå är hög och du trivs i en ansvarsfull roll. Du tar gärna eget ansvar och egna initiativ samt deltar aktivt i förändringsarbete med att effektivisera processer och rutiner inom teamet. Du har en väl utvecklad social förmåga och är bra på att arbeta i en entreprenöriell organisation
Vi erbjuder:
Hos oss på LloydsApotek får du möjligheten att vara med på den spännande resa det innebär att bygga en apotekskedja från grunden. Din utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Vi söker dig som värdesätter kundfokus, kvalitet, kompetens och som har vilja och driv att vara med och bygga upp LloydsApotek i Sverige.
Vi tar gärna emot din ansökan snarast, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor kring tjänsten kontakta inköps- och logistikchef Juan Espinola på telefon: 070-326 19 47 eller mail:
juan.espinola@lloydsapotek.se Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-10
Ange följande referens när du ansöker: 3322013751
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJuan Espinola Aranda (+46) 70 326 19 47
FöretagLloydsApotek
AdressLloydsApotek
Box 38152
10224 Stockholm
KontorsadressRosenlundsgatan 54, 10064 Stockholm
Jobbnummer 3274269
Observera att sista ansökningsdag har passerat.