Inkassorådgivare i centrala Göteborg

AB Bemanningskontoret RT i Sverige / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
2022-05-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inkassorådgivare i centrala Göteborg" (publicerad 2022-05-13) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Bemanningskontoret RT i Sverige i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-05-04

Arbetsuppgifter
Till vår kund inom Inkasso i Göteborg söker vi rådgivare till SAT-team

Som rådgivare i Special Action Team (SAT) ansvarar du och dina kollegor för utgående telefoni.
Det kan exempelvis vara att följa upp en kampanj, påminnelser, efterbevakning eller punktinsatser gällande vissa klienter. Special Action Team ansvarar även för att all
administration kopplad till specifikt utvalda klienter. Dock är huvuduppgiften utgående telefoni och förhandling med våra kunder med en mindre del administrativt arbete. Vårt
främsta arbetverktyg är telefonen och det är viktigt att varje samtal håller hög kvalitet och hanteras så effektivt och professionellt som möjligt

Du ingår i ett team där det är viktigt att arbeta mot gemensamma och enskilda mål.

Profil
Vi söker dig som har erfarenhet från kundtjänst eller har en bakgrund inom service och är van vid att ha kontakt med människor och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska. Du bör vara van att orientera dig i olika typer av datasystem och vara målinriktiad, då arbetet kontuinuerligt följs upp.

För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs med att ha kontakt med människor och arbeta med telefon som ditt främsta arbetsredskap.

Om företaget
Tjänsten startar 7 Juni och inleds med en gedigen utbildning för att du ska få en god förståelse för processen, arbetssätt och system.
Arbetstiderna är mån-ons 8.00-17.00 Torsdagar 08.00-16.30 Fredag 08.00-15.00. Du har möjlighet att arbeta hemma 2-3 dagar/vecka.

Detta är en direktrekrytering till vår kund i centrala Göteborg, du blir alltså anställd direkt på din arbetsplats.
Ditt CV mejlar du till info@bemanningskontoret.se
Efter att rekryteringsprocessen avslutas, sparar vi ej ditt CV.

Om företaget
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Bemanningskontoret Rt i Sverige

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6356".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Bemanningskontoret Rt i Sverige (org.nr 556979-2368), http://www.bemanningskontoret.se

Arbetsplats
AB Bemanningskontoret

Kontakt
Christian Haraldsson
info@bemanningskontoret.se

Jobbnummer
6605322

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Bemanningskontoret RT i Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Bemanningskontoret RT i Sverige: