Inkassohandläggare till Sergel Kredittjänster
Bravura / Butikssäljarjobb / Skellefteå
2017-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inkassohandläggare till Sergel Kredittjänster" (publicerad 2018-10-18) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Skellefteå,
Piteå,
Luleå,
Umeå,
Arvidsjaur eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2017-09-19FöretagetSergel Kredittjänster är ett inkassoföretag som arbetar med kredit- och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 150 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i Sergels lokaler i Skellefteå.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Inkassohandläggare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Dina kunder har antingen fått en faktura som de inte har betalt eller så är fakturan redan hos inkasso. Syftet med rollen är att hitta en betalningslösning tillsammans med kunden, det kan innebära att informera om olika självbetjäningstjänster eller att erbjuda avbetalningsplan och anstånd vid behov. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen.
Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion för att skapa en förståelse för Sergels arbetssätt och system. Du ingår i ett team som består av cirka 25 medarbetare i varierande åldrar och med olika bakgrund. Arbetsplatsen präglas av att man har roligt på jobbet och värdesätter ett gott samarbete och teamkänsla.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet från relevant område som exempelvis kundtjänst, service eller administration.
• Avslutad gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande.
• God system- och datorvana.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso, ekonomi eller juridik.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.
Som person har du intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vi tror att du tar till dig ny information effektivt och kan tillämpa den i det dagliga arbetet.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Skellefteå
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, service, heltid, customer care agent, kundsupport, Skellefteå, Sergel
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2482
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3706630
Observera att sista ansökningsdag har passerat.