Inkassohandläggare/kontorschef
Per Fact Human Resources AB / Redovisningsekonomjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Per Fact Human Resources AB i Solna,
Stockholm,
Västerås,
Örebro,
Haninge eller i
hela Sverige Perfact Human Resources söker Inkassohandläggare/kontorschef för kunds räkning
Kunden levererar tjänster för rationella betalflöden och erbjuder administrativ service för en effektiv hantering av kundfordringar. Kunden har sitt kontor i Solna.
Publiceringsdatum2010-05-05Dina arbetsuppgifter• Förberedelser av material i ärenden till tingsrätt
• Viss registrering
• Vara processjurister och handläggare behjälpliga i det dagliga
administrativa arbetet
• Leda och planera handläggning av ärenden
• Hantering av inkommande post, e-post och fax från myndigheter, kunder och ombud
Kvalifikationer• Minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Behärska det svenska språket väl i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av inkassohandläggning ett krav
Certifierad inkassohandläggare av Svenska
Inkassoförbundet är meriterande men inget krav.
Dina personliga egenskaperSom person är du strukturerad, initiativtagande och prestigelös. Du har god administrativ förmåga, serviceinriktad och hjälper gärna både kunder och kollegor.
Anställningsvillkor
Heltid. Lön enligt överenskommelse.
Så ansöker duDin skriftliga ansökan sänder du via e-post till
rekrytering@perfact.sesenast den 25 maj 2010. Märk din ansökan med "inkassohandläggare"
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-25
Frågor besvaras vi mejl.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perfact.seKontaktMats Hoolmberg,
rekrytering@perfact.seFöretagPER FACT HUMAN RESOURCES AB
AdressPER FACT HUMAN RESOURCES AB
BOX 6055
17106 SOLNA
KontorsadressSOLNA STRANDVÄG 18
SOLNA
Jobbnummer 643599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.