Inkasso/Fakturaköps Handläggare

Eurocredit AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
2015-10-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inkasso/Fakturaköps Handläggare" (publicerad 2015-12-07) ⬅️


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Eurocredit AB i Stockholm, Gävle, Ludvika, Borlänge, Falun eller i hela Sverige

Engagerad och rutinerad Administratör

Är du en rutinerad och prestigelös administratör med stort driv? Trivs du med att ha arbetsuppgifter som sträcker sig över flera av företaget produkter och som kräver kunskap i olika affärssystem? Är du orädd för att ta egna initiativ och fatta egna beslut?
Om du svarar ja på ovanstående frågor, så finns det en tjänst hos oss på Eurocredit som passar för dig och som du borde söka.

EUROCREDIT AB bildades 1988 och har därmed hunnit få lång erfarenhet av inkasso, kreditupplysningar, fakturaköp och fakturaservice. Vi har en unik möjlighet att erbjuda behovsanpassade helhetslösningar för företag i alla storlekar. Vårt huvudkontor finns i Stockholm men vi finns även representerade i Finland där kontoret är centralt beläget i Helsingfors.

Just nu söker vi en rutinerad administratör till vår back- och frontoffice avdelning. Avdelningen hanterar all administration och kundkontakt kring inkasso, fakturaköp, fakturaservice och kreditupplysningar.
Som handläggare på denna avdelning är målet att man ska kunna administrera minst två av produkterna men också ha baskunskaper i de övriga.
Vi söker dig som:
• Idag arbetar som administratör där din tjänst, förutom själva administrationen, innehåller ett stort mått av kundkontakter via telefon och e-mail.
• Alltid sätter kunden i fokus och därför utför ditt arbete på sådant sätt att kunden aldrig vill lämna oss.
• Tidvis kan ha mycket att göra utan att tappa kontroll, struktur och kvalitet.
• Aktivt och regelbundet kommer med förslag på förbättringar i system och arbetssätt som gör att du bidrar till både företagets, teamets och din egen utveckling och förtjänst.
• Är intresserad av IT.

Publiceringsdatum
2015-10-09

Kvalifikationer
• Grundläggande ekonomikunskaper.
• Du ska kunna läsa och tolka en kreditupplysning.
• Goda kunskaper i Office-paketet.
• Meriterande om du jobbat inom inkasso och/eller factoringbranschen men inget krav.
• Meriterande om du kan hantera Photoshop, Indesign och Wordpress.
Välkommen med din ansökan till rekrytering@euro.se senast den 8 november. Intervjuer sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före detta datum.

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: rekrytering@euro.se

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Ramona Ekedahl, (operativ chef Eurocredit AB)

Företag
Eurocredit AB
Box 14144
16714
Bromma
Telefonnummer: 08-57930500
E-postadress: rekrytering@euro.se
Mer information på http://www.euro.se

Kontorsadress
Gustavslundsvägen 137

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Urval sker löpande så vänta inte med att sända in din ansökan då tjänsten kan tillsättas tidigare
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@euro.se

Företag
Eurocredit AB

Adress
Eurocredit AB
Box 14144
16714 Bromma

Kontorsadress
Gustavslundsvägen 137

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-57930500
E-postadress: rekrytering@euro.se

Jobbnummer
2471866

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Eurocredit AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Eurocredit AB: