Initiativtagande aministratör/kontorskoordinator

Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Vill du ha en varierad arbetsdag och tycker om att arbeta administrativt och ge service till andra? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig en möjlighet att utvecklas i en självständig roll hos ett av våra kundföretag i Mölndal.

Hur ser din arbetsdag som administratör/kontorskoordinator ut?
Du kommer att fungera som en servicefunktion hos vårt kundföretag och arbeta med varierande uppgifter. Dels ingår att bemanna receptionen och ta emot besökare men du kommer även att arbeta med en hel del administrativa uppgifter. Dessa är till exempel att sköta förekommande leverantörskontakter, koordinera utbildningar, boka konferenser, hotell och resor samt vara behjälplig vid nyanställningar med introduktion, nycklar mm. Du är också ansvarig för att organisera presenter, julkort och julklappar, påskägg etc.

Uppdraget är på heltid och med start i mitten mars, med löpande varaktighet. Arbetstider är måndag - fredag, kontorstid, och du kommer att bli anställd som konsult på Adecco och bli uthyrd till vårt kundföretag som finns i Mölndalsområdet. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos vårt kundföretag på sikt.

Vem trivs här?
Du som har arbetat inom service eller turism tidigare, gärna i en reception och med konferenser, kommer att känna igen dig samtidigt som du här utmanas och lär dig nya saker. För att känna dig bekväm i rollen ser vi att du har goda datakunskaper och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Har du även kunskap inom något annat nordiskt språk är det meriterande.

Är du en initiativtagande och alert person som har lätt för att arbeta proaktivt och som alltid ligger steget före, både i tanke och handling, är detta rätt plats för dig! Ditt glada och prestigelösa sätt kommer att komma väl till pass och din förmåga att kunna ta egna beslut samtidigt som du vill ge en hög grad av service kommer att göra att du når framgång. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031 -725 45 16 eller på helena.ahs@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-02-20

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Åhs

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
10224 Göteborg

Jobbnummer
1472307

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: