Initiativrik och serviceinriktad supportcenterassistent
Bravura / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2013-10-29FöretagetBravura söker just nu en supportcenterassistent för ett spännande uppdrag till vårt kundföretag i Göteborgsområdet. Företaget arbetar med smarta lösningar för kollektivtrafik och infrastruktur och har i dagsläget cirka 90 anställda i Sverige. Göteborgskontoret består av cirka 30 personer och här råder en avslappnad stämning där ingen dag är den andra lik. Detta är en hyrrekrytering vilket innebär att du under en period är anställd av Bravura för att sedan bli anställd direkt av vårt kundföretag.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supportcenterassistent kommer du självständigt att arbeta med att ta emot felanmälningar och skadehanteringar från kunder och tekniker via telefon, mail och övervakningssystem. Varje morgon sker ett gemensamt frukostmöte tillsammans med tekniker och övrig supportcenterpersonal för planering av dagens arbete. I din roll ser du över aktuella resurser, koordinerar tekniker och håller reda på alla detaljer kring de ärenden som kommer in. I rollen ingår även kundkontakter samt fakturering.
Kvalifikationer• Minst ett års erfarenhet av arbete inom orderhantering, fakturering eller kundtjänst
• Mycket goda kunskaper i Office paketet
• Erfarenhet av SAP R/3, Agresso, Evatic och/eller Maximo (meriterande)
• Flytande svenska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska
Dina personliga egenskaperFör att trivas i rollen som supportcenterassistent är du mycket serviceinriktad, driven och är van vid att ta egna initiativ. Din noggrannhet och mycket strukturerade sida kommer väl till användning. Du ser dig själv som en bra lagspelare, har lätt för att kommunicera och kan ha många bollar i luften. Vidare är du en person med skinn på näsan och du är van vid att hantera stressiga situationer.
Övrig information:
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Fast månadslön
Kontakt: Amanda Rydqvist, tel. 031-788 09 83
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Sökord: support, supportcenter, kundtjänst, fakturering, order, orderhantering, SAP, Agresso, heltid, Göteborg
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Rydqvist
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1689147
Observera att sista ansökningsdag har passerat.