Inhouse söker kontorsassistent för kunds räkning
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse söker nu för kunds räkning dig som vill arbeta deltid som kontorsassistent hos ett finansbolag i centrala Stockholm.
Du kommer att vara anställd som konsult hos Inhouse och vara uthyrd till kund. Du kommer att arbeta mellan 10.30 till 13 varje dag.
Publiceringsdatum2009-03-27Dina arbetsuppgifterDin huvudsakliga arbetsuppgift är att se till att luncherna fungerar. Du ansvar för att ta beställningar på kontoret och sedan hämta luncher. Vidare är du ansvarig för att det ser
snyggt och trevligt ut på kontoret.
Utöver över detta hjälper du till i reception under lunchen där du ansvarar telefonen och sedvanliga receptionistsysslor.
Bakgrund
Vi söker dig som arbetat med service tidigare, gärna som receptionist eller värdinna.
Du är professionell i ditt yrkesutövande och har lätt för att ta egna initiativ. Vidare
behärskar du det engelska och svenska språket väl.
Om tjänsten låter intressant och arbetstiderna passar dig är du välkommen att söka tjänsten via inhouse hemsida,
www.inhouse.se/administration, glöm inte bort att motivera varför du söker tjänsten och varför arbetstiderna passar dig.
Tjänsten är tillsvidare.
Ansökningar per e-post kommer inte tas i beaktande för tjänsten.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
KontaktDavid Artberg, Konsultchef, 08-52 22 33 13,
David.Artberg@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
11438 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 30
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
E-postadress:
info@inhouse.se Jobbnummer 424604
Observera att sista ansökningsdag har passerat.