Inhouse söker ekonomiassistenter

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2010-08-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inhouse söker ekonomiassistenter" (publicerad 2016-03-30) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2010-08-17

Dina arbetsuppgifter
Samtliga tjänster innehåller sedvanliga ekonomiassistentuppgifter såsom kundreskontra, leverantörsreskontra, bokföring, moms, löner, månadsbokslut, avstämningar etc

Profil
Vi ser gärna att du har minst 3 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent. Du är van vid att prioritera bland dina arbetsuppgifter och har goda kunskaper i MS Office. Extra meriterande är om du kan Navision.
Som person är du positiv, självgående och serviceminded. Du är noggrann och trivs med att jobba i team eftersom du kommer arbeta nära övriga medarbetare på ekonomiavdelningen.

Övrig information
Några av dessa tjänster är uthyrningsuppdrag och några är fasta tjänster. Samtliga tjänster är placerade i centrala Stockholm.
Är detta något för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan via www.inhouse.se. Intervjuer kommer att ske löpande och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kajsa Tamsen, 0852223310

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
Grev Turegatan 30

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306

Jobbnummer
711760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: