Inhouse söker ekonomiassistenter för rekrytering!

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2015-10-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inhouse söker ekonomiassistenter för rekrytering!" (publicerad 2015-11-23) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

Inhouse söker nu dig som är en driven och framåt ekonomiassistent med kunskap inom kund- och leverantörsreskontra samt löpande bokföring för kommande rekryteringsuppdrag med placering i centrala Stockholm och Norrort!

Som ekonomiassistent ansvarar du ofta för administrationen av kundfakturor, både till svenska och utländska kunder. Ditt dagliga arbete kan även innefatta fakturahantering, samt uppföljning i ekonomisystemet. Vidare ingår allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi, sortering och arkivering samt administrativa uppgifter.

Din profil / Your profile

Vi ser att du som söker är minst gymnasieekonom och det är meriterande om du har en högskoleexamen inom ekonomi. Förmodligen är du i början på din karriär och har arbetat något år på en ekonomiavdelningen med liknande arbetsuppgifter. Förutom att du brinner för ekonomi är du är serviceinriktad, strukturerad och gillar siffror.

För att snabbt kunna sätta dig in i arbetet är du lättlärd, har goda kunskaper i officepaketet och det är meriterande om du tidigare har arbetat i något affärssystem. Du har en social förmåga och tycker om att arbeta självständigt likaväl som i ett team.

Övrigt / Other

Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se eller Andrea Pohl på andrea.pohl@inhouse.se .

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-10-28

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1336
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Siggelin elin.siggelin@inhouse.se
Andrea Pohl andrea.pohl@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2501878

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: