informatör

Kraft Assistans AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kraft Assistans AB i Örebro, Hallsberg, Köping, Nacka, Katrineholm eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter:

Som informatör på Kraft Assistans är din huvuduppgift att driva försäljningsprocessen och kontraktera kunder. Du arbetar proaktivt med att hitta potentiella kunder och det innebär bland annat att informera och samarbeta med kommuner, föreningar, habiliteringar och andra verksamheter.

En viktig del i arbetet är att skapa långsiktiga goda relationer med våra befintliga kunder och vara lyhörd inför deras behov.

Vi söker dig som har:
Arbetat självständigt och framgångsrikt med relationsskapande försäljning.
Ett krav är att du behärskar kurdiska i tal och skrift
Som person är du är social och utåtriktad och har lätt för att skapa förtroendefulla kontakter. För att kunna sälja våra tjänster krävs det att du är engagerad, professionell och har förmågan att fånga kundens behov. Vidare är du serviceinriktad, har ett stort eget driv och att du har ett långsiktigt tänk i din försäljning. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.

Tjänsten på 75% och kan vara förlagd under veckans alla dagar.

Arbetsuppgifter:

Som informatör på Kraft Assistans är din huvuduppgift att driva försäljningsprocessen och kontraktera kunder. Du arbetar proaktivt med att hitta potentiella kunder och det innebär bland annat att informera och samarbeta med kommuner, föreningar, habiliteringar och andra verksamheter.

En viktig del i arbetet är att skapa långsiktiga goda relationer med våra befintliga kunder och vara lyhörd inför deras behov.

Vi söker dig som har:
Arbetat självständigt och framgångsrikt med relationsskapande försäljning.
Ett krav är att du behärskar kurdiska i tal och skrift
Som person är du är social och utåtriktad och har lätt för att skapa förtroendefulla kontakter. För att kunna sälja våra tjänster krävs det att du är engagerad, professionell och har förmågan att fånga kundens behov. Vidare är du serviceinriktad, har ett stort eget driv och att du har ett långsiktigt tänk i din försäljning. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.

Tjänsten på 75% och kan vara förlagd under veckans alla dagar.

Arbetsplats : Örebro

Arbetsgivare KRAFT ASSISTANS AB
Utdelningsadress Box 22060
Besöksadress Skäpplandsgatan 1C 702 03 ÖREBRO
Tel 0720144001
http://www.kraftassistans.se
Arbetsort Örebro

Varaktighet, arbetstid
60%-80%

Publiceringsdatum
2017-06-27

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-14

Företag
KRAFT ASSISTANS AB

Adress
KRAFT ASSISTANS AB
Box 22060
70203 ÖREBRO

Kontorsadress
Skäpplandsgatan 1 C

Jobbnummer
3577819

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kraft Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kraft Assistans AB: