Indoor Sales Administrator

Office Partner AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
För kunds räkning söker vi nu en Indoor Sales Administrator till ett välkänt internationellt företag.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• Kundsupport med orderhantering, prisinformation, leveranser och lagerinformation.
• Analys av aktuell orderstatus för prognostisering och säkerställande av framtida orderflöden.
• Identifiera och genomföra förbättringar inom ovan nämnda områden.
• Ansvara för orderregistrering för den nordiska marknaden.
• Ansvara för veckovisa prognoser.
Du kommer att rapportera till Indoor Sales Manager.
Vi tror att du har jobbat ett par år med orderadministration eller med försäljning som junior key account manager i ett internationell företag, företrädesvis inom logistik.
Du har gedigen erfarenhet från att arbeta i SAP eller motsvarande affärssystem.
Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift är ett krav och behärskar du, förutom svenska, något av de andra nordiska språken så är det meriterande.
Office-paketet, och då framförallt excel, är något du behärskar utöver det vanliga.
Som person ser vi att du är service-minded, har ett högt engagemang och fungerar väl som en lagspelare. Du har lätt för att prioritera under stress, har en analytisk förmåga och kan se lösningar och förbättringar och inte vara rädd för att driva igenom förändringar.
Urval och intervjuer sker löpande därför ber vi dig ansöka snarast med personligt brev och CV. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Joakim Häberli på telefon 08-744 02 40.

Publiceringsdatum
2009-08-20

Arbetstider och omfattning
Tills vidare Heltid

Ersättning
Fast lön plus bonus

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-09-19
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Joakim Häberli, 08-7440240

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
Sparbanksvägen 14
12932 Hägersten

Jobbnummer
494161

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: