Indesit söker en Office Manager

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-04-29

Företaget
Företaget grundades 1975 och är ett italienskt bolag som idag finns i ett flertal länder i Europa och Asien och som över ett år sedan öppnade sitt nordiska kontor i kungens kurva. Indesit är både tillverkare och distributör av vitvaror såsom Indesit, Hotpoint och Scholtès. Bolaget har som målsättning att erbjuda återförsäljare bättre service genom kortare ledtider och stärka sin position/närvaro på den nordiska marknaden.

Om jobbet

Som Office Manager kommer du att arbeta som spindeln i nätet och vara en allt i allo. Du kommer att arbeta på det nordiska kontoret som består av 10 personer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:

• Ha kontakt med leverantörer

• Fylla i formulär och blanketter

• Vara behjälplig vid mässor

• Ansvara för inköp av kontorsmaterial

• Sköta bokföring och fakturering

Utvecklingsmöjligheter

Eftersom bolaget är i en tillväxtfas så får du här möjligheten att vara med på en spännande resa där du kommer in i en familjär arbetsmiljö med högt i tak, trevliga arbetskamrater och möjlighet till utveckling.

Kompetenser
Vi söker dig med gymnasial utbildning och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Då koncernspråket är engelska ser vi att du talar och skriver svenska och engelska flytande. Vidare har du även mycket goda kunskaper i Officepaketet.

Personliga krav:

För att passa i rollen som Office Manager är du en kommunikativ, självgående och prestigelös person med skinn på näsan. Du kommer att arbeta med frihet under ansvar och därför ser vi gärna att du är en flexibel och ansvarsfull person.

Arbetstider, tillträde och omfattning

Tjänsten är på 60-70 % under kontorstider. Tillträde sker i mitten av juni alternativt i augusti. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero med möjlighet till överrekrytering av kund.

Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=416

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Marielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1857117

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: