Indesit söker en ekonomi- och orderhandläggare

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-12-17

Företaget
Företaget grundades 1975 och är ett italiensk ägd bolag som idag finns i ett flertal länder i Europa och Asien och som över ett år sedan öppnade sitt nordiska kontor i kungens kurva. Indesit är en både tillverkare och distributör av vitvaror såsom Indesit, Hotpoint och Scholtès. Bolaget har som målsättning att erbjuda återförsäljare bättre service genom kortare ledtider och stärka sin position/närvaro på den nordiska marknaden.

Om jobbet
Nu söker vi dig som är ny på arbetsmarknaden och som vill arbeta i en tvådelad roll. Här kommer du på logistiksidan lära dig lägga in beställningar i SAP, göra krediteringar och gå igenom inkommande mejl medan du på ekonomisidan kommer få arbeta med att ta emot fakturor, ankomstregistrera och scanna in fakturor, manuellt arkivera fakturor samt vara behjälplig på kontoret.

Utvecklingsmöjligheter
Eftersom bolaget är i en tillväxtfas så får du här möjligheten att vara med på en spännande resa där du kommer in i en familjär arbetsmiljö med högt i tak, trevliga arbetskamrater och få möjligheten till utveckling.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasie-/yrkesutbildning eller relevant erfarenhet där vi lägger stor vikt på att du har en god förståelse för ekonomi. Då koncernspråket är engelska måste du vara flytande i tal och skrift samt ha goda kunskaper i svenska. Du ska även ha god datavana och vara bekväm med att hantera Excel för att kunna utföra enklare beräkningar. Som person vill vi att du är utåtriktad, jordnära, lättlärd och stresstålig.

Arbetstider, omfattning och tillträde
Uppdraget är på deltid 50 % med start i mitten av januari och 3 månader framöver med eventuell möjlighet till förlängning. Arbetstid är kontorstider. Du kommer vara anställd av Hero men arbeta ute hos vår kund.

Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Ansökningar behandlas löpande.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=379

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Ninwa Youssef på telefon 08-400 25 860 alt ninwa.youssef@hero.se

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Ninwa Youssef, Konsultchef 08-400 25 860 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1730785

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: