Incident manager, Service Desk - brådskande!

Adai Consulting AB / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adai Consulting AB i Göteborg, Mölndal, Borås, Jönköping, Skövde eller i hela Sverige

Vill du utvecklas på ett stimulerande och inspirerande sätt? Då ska du se till att bli en Adaikonsult! Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Adai ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid.
Vi söker nu en duktig koordinator/Incident Manager för arbete i en Service desk.

Publiceringsdatum
2009-04-20

Kompetenser
• Kunskap i ITIL är ett krav (nivå ITIL Foundation)
• Tidigare erfarenhet från liknande arbete
• God kunskap om Microsofts miljö och produkter
• Förståelse för hur stora IT-miljöer är uppbyggda
• Goda kunskap om pc och dess kringutrustning
• Intresse för kundkontakter och god social förmåga
• God kunskap kring Officepaketet.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-04-27
Ange följande referens när du ansöker: Incident Mngr, Service Desk
Ansökan kan skickas till e-postadress: artem.franco@adaiconsulting.com

Kontakt
Artem Franco, Konsultchef, 070-3862926, artem.franco@adaiconsulting.com

Företag
ADAI CONSULTING AB

Adress
ADAI CONSULTING AB
ISAFJORDSGATAN 22, B, plan 5
16440 KISTA

Kontorsadress
ISAFJORDSGATAN 22, B, plan 5
KISTA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070-3862926

Jobbnummer
436506

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adai Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adai Consulting AB: