Incident manager, Service Desk - brådskande!
Adai Consulting AB / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adai Consulting AB i Göteborg,
Mölndal,
Borås,
Jönköping,
Skövde eller i
hela Sverige Vill du utvecklas på ett stimulerande och inspirerande sätt? Då ska du se till att bli en Adaikonsult! Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Adai ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid.
Vi söker nu en duktig koordinator/Incident Manager för arbete i en Service desk.
Publiceringsdatum2009-04-20Kompetenser• Kunskap i ITIL är ett krav (nivå ITIL Foundation)
• Tidigare erfarenhet från liknande arbete
• God kunskap om Microsofts miljö och produkter
• Förståelse för hur stora IT-miljöer är uppbyggda
• Goda kunskap om pc och dess kringutrustning
• Intresse för kundkontakter och god social förmåga
• God kunskap kring Officepaketet.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-04-27
Ange följande referens när du ansöker: Incident Mngr, Service Desk
Ansökan kan skickas till e-postadress:
artem.franco@adaiconsulting.comKontaktArtem Franco, Konsultchef, 070-3862926,
artem.franco@adaiconsulting.comFöretagADAI CONSULTING AB
AdressADAI CONSULTING AB
ISAFJORDSGATAN 22, B, plan 5
16440 KISTA
KontorsadressISAFJORDSGATAN 22, B, plan 5
KISTA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 070-3862926
Jobbnummer 436506
Observera att sista ansökningsdag har passerat.