Incident Manager
Fujitsu Services AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fujitsu Services AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Gävle,
Nacka eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av ledarskap och tycker om att arbeta med och att utveckla människor? Har du erfarenhet av att förbättra/utveckla processer och att arbeta i en Service Desk?
Fujitsu Services söker en ITIL Incident Manager till vår Service Desk på Lidingö
Som Incident Manager enligt ITIL, vill vi att du skall fungera som coach för våra medarbetare och säkerställa att de har lämplig teknisk kunskapsnivå samt en god kommunikativ förmåga i den dagliga
kontakten med kunden. Du skall även underhålla och förbättra Incident Management processen samt ansvara för att vi håller vår avtalade SLA, det vill säga den servicenivå, som har avtalats med kunden.
Uppgifterna för teamet består av att hantera användarfrågor och felanmälningar från vår kund. För att lyckas i denna tjänst måste du ha goda ledaregenskaper, vara mycket kommunikativ och tycka om
problemlösning.
Förutom att besitta en god organisationsförmåga behöver du vara stresstålig. Ett stort plus är givetvis erfarenhet av arbete i en Service Desk.
Självklart behärskar du svenska och engelska både i både tal och skrift. Vi ser gärna att du behärskar även ytterligare språk.
För mer information är du välkommen att kontakta Staffan Hartin på tel: 070-793 73 95.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, rekrytering sker löpande.
Publiceringsdatum2009-01-15Arbetstider och omfattningHeltid/tillsvidare
ErsättningEnligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-02-13
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagFujitsu Services AB
AdressFujitsu Services AB
Box 17540
11891 Stockholm
Jobbnummer 382109
Observera att sista ansökningsdag har passerat.