Incident Manager

Jobquest Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-05-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Incident Manager" (publicerad 2017-08-08) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

JobQuest söker en Incident Manager. Vill du ta dig an nya utmanande uppdrag som konsult inom Stockholmsområdet? Då har JobQuest jobbet för dig!

Att arbeta som konsult på JobQuest kräver att du har kundfokus, är drivande och har hög leveranskvalitet. Du har även en god kommunikativ förmåga, gillar att ta ansvar och kan arbeta såväl ensam som i grupp. Som person har du en positiv attityd, du är konsultativ och analytisk.

Vi söker dig som har en mångårig erfarenhet av att jobba som Incident Manager eller Change Manager inom stora organisationer gärna banker, försäkringsbolag eller statliga myndigheter, antingen i ett kund- eller i ett leverantörsperspektiv. Du har en relevant teknisk examen på akademisk nivå eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Du bör också vara ITIL-foundationcertifierad.

Du ska ha förmåga att se helheten, vara strukturerad och en god analytiker. Du ska också vara driftig, engagerad och öppen för nya idéer. Som person ska du ha viljan att leverera med hög kvalitet. Eftersom arbetet innebär många kontakter med andra inom och utanför organisationen krävs att du är kommunikativ och har ett pedagogiskt förhållningssätt, att du är prestigelös och har lätt för att samarbeta. Vi lägger stor vikt vid dessa personliga egenskaper

Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.

Uppdragstiden är heltid under perioden 2016-08-15 t.o.m 2017-05-31 med möjlighet till förlängning.

Din Profil:

Vi tror även att du:

• Har goda kunskaper inom ITSM
• Är kundfokuserad
• Är ansvarsfull, trivs med eget ansvar
• Du är strukturerad
• God kommunikativ förmåga
• Förmåga att få människor att arbeta i samma riktning

Din ansökan:

Ansök så snart som möjligt, men senast den 29 Juli via vår CV databas på www.jobquest.se . Då tjänsten kan komma tillsättas tidigare kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser.
(Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den
här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.

Om Jobquest:

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Möjlighet till förlängning

Publiceringsdatum
2016-05-11

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kirsi Andersson

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm

Kontorsadress
Upplandsgatan 7 11123 Stockholm

Jobbnummer
2838472

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: