Incident Analyst till Customer Incident Support Tele2 i Sundsvall
Studentconsulting Sweden AB (Publ) / Kundservicejobb / Sundsvall
2024-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Incident Analyst till Customer Incident Support Tele2 i Sundsvall" (publicerad 2024-03-15) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ) i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Kramfors eller i
hela Sverige Vill du vara med och forma Sveriges digitala framtid i en inspirerande miljö? Är du tekniskt intresserad och trivs med att arbeta lösningsorienterat? Då kan det här vara rätt tjänst för dig!
I rollen som Incident Analyst hos oss på Customer Incident Support kommer du ansvara för att ge support till Tele2s kunder på 2nd line-nivå inom flera olika varumärken och lösa djupare tekniska och administrativa frågor. Du hanterar svårare problem inom bredband, TV, fast telefoni och mobiltelefoni och avhjälper felanmälningar från vår tekniska support på Kundservice. I arbetet ingår även att prioritera ärenden på korrekt sätt. Ytterligare ansvarsområden som är inkluderade i rollen är:
• Ge feedback avseende processer och arbetssätt till andra avdelningar i syfte att utveckla verksamheten.
• Analysera och avgöra vilka felanmälningar som ska eskaleras vidare i organisationen eller till extern part.
• Aktivt jobba för att Tele2s leveranskvalitet är god och att kunderna är nöjda.
Just nu söker vi medarbetare med teknisk inriktning. Tjänsten startar 6 Maj och pågår tom 31 augusti. Du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Placeringsort är Sundsvall. Arbetstiden är schemalagd utifrån Tele2:s öppettider, innehållande kvälls- och helgbemanning.
Publiceringsdatum2024-03-11ProfilFör att bli framgångsrik i rollen som Incident Analyst tror vi att du har goda kunskaper inom teknik och är en god kommunikatör med stort kundfokus. Vi ser gärna att du har en hög analytisk förmåga och kan hantera flera komplexa ärenden. Du räds inte åt att fatta snabba och korrekta beslut under ett högt arbetstempo. Vidare tror vi att du:
• Har några års arbetslivserfarenhet inom Kundservicearbete, varpå kunskap inom teknisk support eller 2nd line-arbete är meriterande.
• Du har en god förståelse för arbetsprocesser, rutiner och teknik och bidrar aktivt till att utveckla dem för att höja kvalitén för Tele2s kunder.
• Du har god datorvana och är duktig på att hantera många system samtidigt under ett högt arbetstempo
• Du är bekväm med att jobba självständigt, men även bidra till gruppen och dess sammanhållning.
• Du hanterar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.
På Tele2 får medarbetarna en intressant och givande arbetsmiljö där prioritet på work life balance och utveckling står i fokus. Ett aktivt arbete för mångfald och inkludering är viktigt, vilket innebär att vi gärna tar emot kvinnliga sökanden för den här rollen i vår strävan att uppnå jämlikhet.
Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Om företagetMångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på
www.studentconsulting.com Ersättning Fast lön + rörlig lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Studentconsulting Sweden AB (Publ) (org.nr 556674-7449)
Arbetsplats StudentConsulting
Kontakt Elina Jonsson
sundsvall.gavle@studentconsulting.com Jobbnummer 8531115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.