Incident agent
Visma EssCom AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-09-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Incident agent" (publicerad 2017-11-07) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma EssCom AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Uppsala,
Norrköping,
Gävle eller i
hela Sverige Visma gör verksamheter mer effektiva genom att leverera programvara, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Vi förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser både inom privat och offentlig sektor. 600 000 nordeuropeiska kunder använder våra produkter och tjänster, och ytterligare 300 000 använder oss som hostingpartner. Vi är 5 500 anställda och omsatte 7 855 miljoner norska kronor 2016.
Visma EssCom AB är ett rikstäckande företag som ligger i absolut framkant vad gäller eftermarknadstjänster inom elektronik och IT. Vi utför service och installationer av IT-relaterad utrustning samt bedriver verkstadsverksamhet och kundsupport i Sverige. Visma EssCom är certifierade inom ISO 14001, ISO 9001 samt OHSAS 18001.
Visma EssCom AB utökar nu sin Customer Supportverksamhet i Bromma och söker medarbetare till ett antal tjänster.
Som Customer Supportmedarbetare på Visma EssCom kommer du att i nära samarbete med övrig eftermarknad arbeta proaktivt med support till våra kunder och tekniker. I rollen ingår att ta emot och registrera felanmälningar, ge teknisk support och tillse att ärenden hanteras i enlighet med tydliga SLA:er som finns formulerade i våra kundavtal. Vår Customer Supportverksamhet arbetar i enlighet med ITIL:s processer.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundsupport. Du är service minded och sätter alltid kunden i främsta rummet. Du är strukturerad, kvalitets- och lösningsorienterad och har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. För att trivas hos Visma EssCom är det viktigt att vara prestigelös, ha laganda och vara ansvarstagande.
Vi söker såväl juniora som seniora medarbetare. Följande är krav:
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Genomförd gymnasieutbidning
Ett genuint IT-intresse
Följande är meriterande men inte ett krav:
Erfarenhet av arbete med kundsupport
Kunskaper i Finska i tal och skrift
Dokumenterad IT-utbildning ex SQL, operativsystem
Erfarenheter av att arbeta enligt ITIL
Erfarenhet från dagligvaruhandel eller apotek
Tjänsteort är Bromma. Omfattning: Heltid, 40 h/vecka. Förskjuten arbetstid (kväll, helg och natt), beredskap, övertid och obekväm arbetstid kan förekomma.
Tjänsten tillsätts omgående. Visma EssCom tillämpar provanställning i 6 månader.
Sista ansökningsdag är den 30 september 2017 .
För frågor kring tjänsten, kontakta Manager servicedesk Daniel Lendic:
daniel.lendic@visma.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Heltid
Publiceringsdatum2017-09-11Ersättningfast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Lendic +46 767221155
FöretagVisma EssCom AB
AdressVisma EssCom AB
Gårdsfogdevägen 5
16867 Bromma
KontorsadressGårdsfogdevägen 5
Jobbnummer 3690154
Observera att sista ansökningsdag har passerat.