Inbound Logistics Planner - Materialplanerare
Adecco Sweden AB / Logistikjobb / Arvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-10-05Om tjänstenSom Materialplanerare kommer du arbeta i ett team där du är ansvarig för ett antal olika leverantörer där du har det övergripande ansvaret för materialtillgängligheten till produktionen. Ditt team arbetar tillsammans med att utveckla och förbättra era leverantörer, hemtagningsmetoder och interna processer. Du kommer vara en del i ett team där ni har roligt tillsammans och dagligen ställs inför olika utmaningar med möjlighet till att hela tiden utvecklas personligen samt bidra till ständiga förbättringar av teamets arbetsprocesser. Ditt uppdrag är hos en av våra kunder i Arvika som är ett globalt stort bolag inom fordonsbranschen och är en av Arvikas största arbetsgivare. Anställningen är till en början ett konsultuppdrag via oss på Adecco med möjlighet till en tillsvidareanställning över tid hos vår kund. Adecco verkar lokalt i Arvika med kontor vid Arvika torg och flera intressanta kunder i området. Anställningen är heltid, arbetstiden 7-16 med möjlighet till flex.
I din roll som Inbound Logistic planer - Materialplanerare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Leverantörskontakter, säkerställa materialtillgänglighet
• Utveckling och förbättringsarbete
• Teamarbete
Om dig
Vi söker dig som gärna har en utbildning inom ekonomi, logistik, planering eller arbetslivserfarenhet inom området. Du är en person som trivs med utmaningar i vardagen där du är duktig på att hantera omplanering av arbetsuppgifter och prioriteringar. Du är en kreativ person som samtidigt är strukturerad och har en god kommunikativ förmåga där du dagligen lyckas lösa problem och säkerställa materialtillgängligheten till företagets viktiga produktion. Du är en social person som trivs i att arbete i ett team och har lätt för att hantera olika situationer och kontaktytor. Du är en ansvarsfull person som tycker om att driva och utveckla processer framåt.
Positivt för tjänsten är:
• Utbildning inom området eller erfarenhet inom logistik
• Goda kunskaper i Office Paketet - särskilt Excel
• Hanterar svenska och engelska i tal och skrift
• Vana att arbeta i affärssystem såsom SAP
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Frida Wiman - 073 - 684 7224,
frida.wiman@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seTjänsten kan tillsättas innan sista slutdatumet på annosen så vänta inte med din ansökan.
Välkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43348".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Konsultchef
Frida Wiman
0570 -757 481 Jobbnummer 8167475
Observera att sista ansökningsdag har passerat.