ICT-support / Supporttekniker till Dstny

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-04-05

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Dstny.

Vänligen ansök idag med ditt CV på engelska.

Om företaget
Dstny levererar kommunikationslösningar och företagstelefoni som fungerar med alla enheter och alla operatörer för små och stora företag. Dstny arbetar utifrån visionen att driva framtiden inom företagskommunikation. Företaget arbetar ständigt med att utveckla sina tjänster för att göra de säkrare och enklare att använda. Dessutom tar de fram nya funktioner, både på egen hand och tillsammans med partners för att förenkla arbetsdagen för slutanvändare. Dstny är en europeisk ledare och innovatör inom säker molnkommunikation och samlar verktyg för kommunikation inom företag i en och samma plattform, molnet.

Dstny har 700 anställda i 5 europeiska länder och huvudkontoret ligger i Bryssel. I rollen arbetar du på Stockholmskontoret som är beläget i Hammarby sjöstad.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ICT-support är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att stötta medarbetarna inom organisationen och leverera IT-stöd för frågor, problem, hårdvara, mjukvara och infrastruktur i de applikationer som används. En stor del av stödet kan ges på distans. Arbetsuppgifterna innebär att underhålla IT-infrastrukturen tillsammans med dina kollegor. I rollen ansvarar du alltså för att lösa supportärenden internt på företaget, det kan handla om exempelvis felsökning och systemhantering. IT-miljön består av ärenden och frågor rörande de olika applikationer som används inom organisationen, du kommer att arbeta med följande teknologier Windows Server, Windows 10, Microsoft 365, Azure AD, Linux, Networking, Follow-me printing, Virtualisation, Security och PowerShell.

Du erbjuds arbete i en internationell miljö där möjlgiheterna till att växa inom bolaget är stora.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning, gärna inom IT eller annat relevant område
• 1 - 2 års erfarenhet av liknande roll
• Tekniskt intresse
• God IT-förståelse där du arbetat med felsöking, hård- och mjukvara
• Goda kunskaper inom Microsoft 365, Office, Windows 10, Powershell
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Som person är du en kommunikativ, då du har många kontaktytor vilket gör att du förstår vikten av god och tydlig kommunikation. Du besitter en god problemlösningsförmåga, är självgående och driver ditt arbete framåt och tar initiativ för att leverera lösningar på de situationer som du ställs inför. Vidare trivs du med varierande arbetsuppgifter och är flexibel i ditt arbetssätt då du har förmågan att anpassa dig efter situationen som råder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Hammarby Sjöstad
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ICT-support, IT-support, supporttekniker, IT, tekniker, support, service, IT-kommunikation, IT-stöd, hårdvara, mjukvara, supportärenden, Stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Elin Dahlqvist
elin.dahlqvist@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6507223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: