ICA söker en ny Team Manager!

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Kalmar, Högsby, Linköping, Ödeshög, Norrköping eller i hela Sverige

Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat hanteringstid och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coachning och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetaresamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.

I rollen som Team Manager har du ansvaret för resultaten inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera samt arbeta mot uppsatta mål. Du kommer även att ha ett övergripande ansvar över rekryteringen av nya medarbetare till uppdraget.

Du rapporterar till Operations Manager.

Vi ser att du som söker är en driven person med erfarenhet av kundnöjdhet och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Vidare har du en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Du har:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska

Meriterande är:

• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• Erfarenhet av att coacha i kundbemötande
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

Webhelps Värdeord

Webhelps Värdeord Webhelps värdeord är: Integrity, commitment, unity, recognition, WOW Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om Jobbet

Region
Kalmar

Arbetstid / Varaktighet
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Arbetstiderna är främst dagtid, 8-17.

Startdatum: så snart som möjligt

Ansökan sker via registrering av cv och personligt brev.

Du är välkommen med din ansökan omgående, då vi löpande genomför Intervjuer.

Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag samt massagebidrag

Kontakt:
nordicrecruitment@nordic.webhelp.com

Varaktighet, arbetstid
8-17 Heltid, Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-07-17

Ersättning
100%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carl Garellick nordicrecruitment@nordic.webhelp.com

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Borgmästaregatan 5
16904 Kalmar

Kontorsadress
Borgmästaregatan 5

Jobbnummer
4256519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: