Hyreskoordinator / Administratör / SAP

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
2022-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hyreskoordinator / Administratör / SAP" (publicerad 2022-04-13) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-02-18

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura men med möjligheter till anställning hos Leica Geosystems på sikt. Detta ger både dig och Leica Geosystem en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Leica Geosystems - verkar globalt, agerar lokalt.

Leica Geosystems har i över 200 år varit revolutionerande inom mätteknik och skapat helhetslösningar för proffs över hela världen. Vi är ett marknadsledande företag som levererar tjänster och produkter inom såväl mät- och positioneringsutrustning, som kompletta maskinstyrningssystem för entreprenadmaskiner och för personal på bygg- och anläggningsprojekt. Med kontor på ett stort antal platser runt om i hela Sverige och ca 130 anställda, prioriterar vi på Leica Geosystems alltid att vara nära vår kund. Vi jobbar i skräddarsydda team med säljare, produktspecialister, service & support med flera. Vi sätter stort fokus på att ha den spetskompetens som är nödvändig för att möta behoven hos våra kunder.

Leica Geosystems är en del av Hexagon - en global ledare inom sensorer, mjukvara och autonoma lösningar, vars teknologier formar sammankopplade och autonoma ekosystem i städer och i industriell produktion, för att säkerställa en skalbar och hållbar framtid.

Hexagon (Nasdaq Stockholm: HEXA B) har ca 21 000 anställda i 50 länder och en nettoomsättning på omkring 3.9 miljarder euro. Läs mer på www.hexagon.com


Dina arbetsuppgifter
I rollen som hyreskoordinator arbetar du brett med varierande arbetsuppgifter. Du är den som bedriver Leicas hyresverksamhet i Kista där du har ansvar för hyreslagret vilket innebär ett flertal ansvarsområden. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att se till att Leicas hyresutrustning är kontrollerad, uppdaterad och rengjord, konfigurering av utrustningen enligt kundens behov, inventering och lagerkontroll. Du möter kunder över disk och tillgodoser kunderna med hyresutrustning utefter behov. Andra arbetsuppgifter är lättare support vid frågor samt fakturering vid hyresavtal. Du har även ansvar för att se till att Leicas hyrespark motsvarar kundernas behov samt vara väl insatt i servicekoordinatorns arbetsuppgifter för att kunna täcka upp vid behov.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning, gärna med teknisk inriktning
• Tidigare erfarenhet från en koordinerande roll inom exempelvis kundservice, administration eller support
• Mycket meriterande med kunskaper i affärssystemet SAP
• Meriterande med tekniskt intresse, någon slags teknisk bakgrund och/eller erfarenhet inom mätteknik
• Goda IT-kunskaper
• God kunskap i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• B-körkort
För att trivas i rollen motiveras du av att driva ditt arbete framåt på ett självständigt sätt och har förmågan att strukturera och prioritera. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående samt har ett stort intresse för att hjälpa andra. Du sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar på ett effektivt sätt med hög kvalitet. I ditt arbete är du grundlig och noggrann, tycker om att göra saker ordentligt samt har förmågan att skapa och hålla struktur. Du är bekväm att fatta egna beslut men kan även om hjälp när det krävs. Vid behov hjälper och stöttar du gärna dina kollegor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Hyreskoordinator, koordinator, tekniker, service, kundservice, mättekniker, administration, administratör, SAP, Leica Geosystems, Stockholm, Kista

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Winter
sara.winter@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6356391

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: