Hyresgästservice och administration, Wermlands Invest AB

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-11-20

Om tjänsten
Ditt arbete med hyresgästservice och administration kommer att innebära en varierad vardag med många olika kontaktytor både med våra hyresgäster och internt. Vi stävar efter att ha en hög servicenivå vilket innebär att vi är tillgängliga både på kontoret och via telefonen merparten av dagen. Du har en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten kunden har med oss.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär:

• Ta emot bostads- och lokalförfrågningar, uppsägningar och felanmälningar via telefon och mail.
• Ansvara för uthyrningsprocessen , där du bland annat behandlar ansökningar från bostadssökande, sköter kontraktsskrivningar, lägenhetsvisningar samt administrativa och praktiska uppgifter kring uthyrning.
• Hantera ansökningar om lägenhetsbyte och andrahandsuthyrning
• Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
• Kommunikation med våra hyresgäster via hemsida, informationsbrev samt eventuella sociala medier

Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tjänstgöringsgraden är en deltidstjänst på cirka 80%. Start sker enligt överenskommelse.

Om dig
Vi ser gärna att du har erfarenhet av en liknande roll som innefattar både kundrelationer och administration. Meriterande är om du även har arbetat inom fastighetsbranschen och har kännedom om hur hyreslagen tillämpas praktiskt.

Du är en positiv, social och serviceinriktad person som trivs med många kontaktytor i din vardag. För att lyckas i rollen har du ett stort intresse för att hjälpa andra. Du sätter alltid kunden i fokus och har en naturlig vilja och fallenhet för att leverera lösningar. I den här rollen trivs du som tycker om att arbeta självständigt, men som också vill vara en del i ett team. Tillsammans skapar vi en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Du gillar ett högt arbetstempo med många parallella arbetsuppgifter där ditt strukturerade arbetssätt kommer väl till pass.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Wermlands Invest AB
Wermlands Invest AB är ett lokalt och långsiktigt fastighetsbolag med stort hjärta för hus och människor. Våra kärnvärden; långsiktighet, professionalitet och omtanke genomsyrar allt vi gör.

Vi äger, utvecklar och förvaltar fastigheter med fokus på att skapa attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, arbeta och vistas, idag och i framtiden. Vi är ett av Värmlands största privata fastighetsbolag, vi erbjuder ett brett utbud av bostäder, lokaler och kontor i centrala Karlstad - Hem att älska och lokaler att växa i.

Hos oss får du arbeta i ett bolag som är entreprenörsdrivet och aktivt. Vi engagerar oss bland annat i olika stadsutvecklingsprojekt och arbetar med hållbarhet för att tillsammans bidra till att få en så bra stad som möjligt. I vårt härliga gäng har vi kul tillsammans och alltid nära till skratt. Trivseln är viktig för oss så vi träffas varje dag vid frukost för en bra start på dagen. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och planerar även andra roliga aktiviteter tillsammans.

Varmt välkommen till oss!

Om ansökan
Tjänsten har start omgående, så vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2021-12-05. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteringskonsulten har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryteringskonsult går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du sedan är en av dem som går vidare kommer du att få en länk till en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.
4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa Wermlands Invest för en slutgiltig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Marianne Pettersson, tel 054-771 85 44.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundtjänst, Kundservice, Hyresgästservice, Uthyrare, Bostäder, Fastighetsbranschen, Wermlands Invest AB, Karlstad, Värmland, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Deltid Deltidstjänst ca 80% Tillsvidareanställning, sex månaders provanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36202".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Marianne Pettersson
054-771 85 44

Jobbnummer
6119215

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: