Hyresadministratör/uthyrare
Experis Finance Huvudkontor / Receptionistjobb / Härnösand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Amasten är ett fastighetsbolag som äger och förvaltar ca 2800 lägenheter från Skåne i söder till Ångermanland i norr. Vi äger även ett stort antal handels- och kontorsfastigheter i flera städer i Sverige. Marknadsvärdet uppgår till cirka 2,4 miljarder kronor med en uttalad ambition att utöka portföljen ytterligare under de kommande åren. I dagsläget utgörs portföljen till cirka 60 procent av bostäder. Nu har vi också utökat vårt innehav av fastigheter i Härnösand där vi idag har ca 430 lägenheter, flertal lokaler i centrum samt Prismagallerian. Bolagets ledord är bra bemötande, kunskap och engagemang.
Publiceringsdatum2016-10-27Dina arbetsuppgifterSom uthyrare/hyresadministratör hos Amasten kommer du att vara en nyckelperson på vårt kontor i Härnösand där du tillsammans med förvaltare och fastighetsskötare driver verksamheten. Du blir våra hyresgästers primära kontaktperson avseende frågor kring hyresavtalen. Med det följer ett ansvar för att företaget erbjuder god kundservice i form av förtroendefulla och goda hyresgästkontakter, både per telefon och personliga möten. Vidare kommer du att arbeta med hyresadministrationen som inkluderar till exempel bedömning av och beslut om nya hyresgäster, administration av hyreskontrakt för bostäder, lokaler, garage och parkeringsplatser, utlämning av nycklar samt fakturahantering.
Placeringsort för tjänsten: Härnösand
Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Vem är du?
Vi söker dig som har lägst gymnasieexamen och erfarenhet av att arbeta med service och kundkontakter. Har du kunskap om den lokala bostadsmarknaden och uthyrning av bostäder är det ett stort plus. Du är en skicklig administratör som har ett öga för detaljer och vill bidra till att utveckla arbetssätt och rutiner.
Som person är du social, pigg och alert. Du har ett brinnande intresse för att alltid ge förstklassig service gentemot såväl kunder som kollegor samtidigt som du inte gör avsteg från bolagets uthyrningspolicy. Du har en förmåga att alltid leverera ett arbete med mycket hög kvalitet och noggrannhet. Vidare är du prestigelös, lösningsorienterad, har förmågan att arbeta självständigt.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som organisation. Vi kommer att kunna erbjuda dig ett stimulerande, roligt och flexibelt arbete där du i ett arbetslag med fastighetsskötare och uthyrare kommer att få vara delaktig i dagliga beslut som rör olika fastigheter.
Kontaktperson för detta jobbVi samarbetar med Experis AB. Har du frågor är du välkommen att ringa Karin Frisendahl på telefon 070-377 45 46. E-post
karin.frisendahl@se.experis.com. Vi arbetar med löpande urval och ber dig därför skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du ansöker via experis.se senast den 13 november.
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Frisendahl 060-64 65 47
FöretagExperis Finance Huvudkontor
AdressExperis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 3131989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.