Hyresadministratör till spännande bolag i Göteborg

Jurek Rekrytering & Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Publiceringsdatum
2015-12-22

Dina arbetsuppgifter
Uppgifterna är huvudsakligen att sköta dagliga göromål inom hyresadministrationen. Till en början avser det att läsa in och bokföra inbetalningar, administrera autogiro, e-faktura samt kundärenden som rör hyror och besvaras via ett ärendehanteringssystem eller telefonsamtal. Länge fram kan du få fler uppgifter så som att köra aviseringar, hantera frågor från Intrum mm. Du är centralt placerad tillsammans med gruppen för Hyresadministration. I den gruppen finns även tre hyresadministratörer som ansvarar för avisering, kravhantering, systemförvaltning samt de uppgifter som ingår i den efterfrågade rollen. De arbetar med ett ständigt förbättringsarbete inom gruppen, varför det är viktigt att du kan ta in ny information och ändra arbetssätt när det krävs samt bidra med förslag på förbättringar. Vår kund arbetar i systemet Fast2, ärendehanteringen sker i Lime och ekonomisystem är Visma Control. Kravhanteringen sker via Intrum och vi arbetar dagligen med deras Web för att besvara frågor. Har du erfarenhet av dessa system är det en fördel.

Vem är du?

Vi söker dej som vill bidra med att hålla en hög kvalitet genom att du är noggrann, strukturerad samt kunnig inom hyresadministration, redovisning och kundservice. Det är viktigt att du behärskar både engelska och svenska i tal och skrift, då stor del av arbetet innebär att kommunicera med våra hyresgäster. Samtalen kan också vara svåra då det ibland rör krav- eller avhysningsärenden. Du bör ha minst 3 års erfarenhet av liknande arbete.
Du kommer att arbeta tillsammans med de tre hyresadministratörerna. Avdelningen ingår i Ekonomiavdelningen som består av totalt 18 personer.

Du erbjuds

Du erbjuds en spännande och utmanande tjänst som hyresadministratör på ett företag i centrala Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Uppdraget kommer starta enligt överenskommelse och är beräknat att pågå fram till juli 2016 med möjlighet till förlängning.
Vi går igenom ansökningar och kommer att börja intervjua först i vecka 1. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Louise Nilsson på louise.nilsson@jurekbemanning.se .

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-12
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3222
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louise Nilsson louise.nilsson@jurekbemanning.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2591537

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: