Hyresadministratör till Klara Consulting!

Klara Consulting Rekrytering och Interim AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
2024-06-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hyresadministratör till Klara Consulting!" (publicerad 2024-07-18) ⬅️


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klara Consulting Rekrytering och Interim AB i Stockholm, Täby, Vallentuna, Sigtuna, Strängnäs eller i hela Sverige

Om bolaget och tjänsten
Klara Consulting är en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster med en stark, unik position på marknaden. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med ca 400 medarbetare och vi växer för varje dag som går. Att komma in i förändringens tid där positiva saker händer och få axla en nyckelroll som Hyresadministratör - det vill du inte missa!
Hos oss präglas stämningen av engagemang, samarbete och framåtanda. Vår kultur bygger på tillit, kunskap och glädje i form av att vi stöttar och hjälper varandra och ser till att ha kul på vägen. Du kommer hos oss bland annat attfå ta del av festligheter, dagliga friskvårdsaktiviteter och smarrigt fredagsfika.
I din roll som Hyresadministratör blir du en del av vårt affärsområde Fastighet där du kommer att jobba med ett härligt gäng på ca 40 personer vars fokus är att arbeta motfastighetsbolag.Här får du chansen att självständigt ansvara för hyresaviseringen ochadministrationen gentemot våra hyreskunder. Du kommer att arbeta i en varierande roll och ges möjlighet att arbeta med en stor bredd av kunder.
Du erbjuds:
En stabil men samtidigt växande arbetsplats som satsar på dig och din kompetensutveckling
Goda förmåner, trevliga gemensamma aktiviteter och nytt fräscht kontor i centrala Stockholm
En bra balans mellan arbete och fritid samt uppmaning till friskvårdsaktiviteter och en sund livsstil


Arbetsuppgifter
I rollen som Hyresadministratörkommer du att ha löpande kontakt med olika typer avhyresgäster, säkerställa att lagar och regler följs samt bidra tillen högklassig service. Här får du arbeta med stor frihet under ansvar vilket innebär att du ges utrymmeatt utveckla och förbättra våra arbetssätt samt processer. I denna roll är du "spindeln i nätet" och har daglig kontakt med både kollegor och våra kunder.Du kommer sitta på första parkett och få förståelse för vad som är våra mest framgångsrika metoder och arbetssätt, vilket gör dig till en viktig del i vårt arbete framåt!
Du kommer till exempel att:
Hantera, upprätta och administrera hyresavtal
Säkerställa att vi följer de lagar och regler som råder
Ha kund- och medlemskontakt och erbjuda god service
Administrera nya kunder i de hyresystem som vi använder (REAL och Pigello)
Säkerställa att hyresavvisering skickas ut i tid


Vem är du?
För att trivas i rollenär du självgående ochnoggrann samt har ett strukturerat arbetssätt med kunden i fokus. Du är inte rädd för att finna lösningar på problem och tycker om att arbeta i en administrativ roll.
Vi söker dig som:
Har några årserfarenhet av att arbeta i en liknande roll
Har god systemvana och är van vid att arbeta i fastighetssystem
Talar och skriver svenska flytande
Har erfarenhet av att tolka avtal och lagar

Det är extra meriterande om du:
Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, fastighetsförvaltningeller juridik från exempelvis universitet, yrkeshögskola eller liknande
Har erfarenhet av att arbeta i systemen REAL eller Pigello

Låter detta som du? Sök rollen redan idag och få chansen att vara med och växa tillsammans med oss.Du kommer få en stor frihet i denna roll och bidra till vår utveckling framåt!

Praktisk information
Start: Höst 2024, med hänsyn till uppsägningstid
Placering: Stockholm
Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning
Lön: Fast enligt överenskommelse
Den här processen hanteras av Klara Consulting. För frågor om processen vänligen kontakta Gabriella Palmqvist på: gabriella.palmqvist@klaraconsulting.se

Om Klara Consulting
Klara Consulting är den nybildade koncernen med djupa rötter. År 2021 beslutade sig KlaraPapper - grundat 1997 - och MPC Consulting - grundat 2007 - att gå samman för att skapa en av Sveriges största aktörer inom outsourcad ekonomi.
Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med omkring 400 medarbetare och har kontor i Stockholm, Västerås, Malmö och Östersund. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster.
För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Klara Consulting Rekrytering och Interim AB (org.nr 556360-0195), https://klaraconsulting.se/

Arbetsplats
Klara Consulting

Jobbnummer
8764392

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klara Consulting Rekrytering och Interim AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klara Consulting Rekrytering och Interim AB: