Hyresadministratör till fastighetsbranschen

SW GBG / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

SW söker för kunds räkning en hyresadministratör med start omgående. 

Vår kund äger och förvaltar drygt 18 000 hyreslägenheter i Göteborg och har ca 230 medarbetare.
De sitter i trivsamma lokaler i centrala Göteborg.

Tjänstebeskrivning
I rollen som hyresadministratör kommer du att sitta på ekonomiavdelningen tillsammans med 3 andra hyresadministratörer. Du kommer att hantera avisering och fakturering av hyror, inbetalningar, registervård i bolagets fastighetssystem samt bokföring och avstämningar. Du kommer att ha mycket kontakt med hyresgästerna, medarbetare i den dagliga förvaltningen i de olika distrikten, uthyrare och externa kontakter som exempelvis Intrum och Kronofogden.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som är noggrann och ordningsam och har erfarenhet av att arbeta som hyresadministratör eller annat administrativt arbete.
Du har minst ekonomiskt gymnasium eller motsvarande, kunskaper inom hyresjuridik och viss erfarenhet av ekonomiredovisning.

Som person är du mycket serviceinriktad och gillar att arbeta med människor. Du har ett stort tålamod och empati, då det i många fall kan vara hyresgäster som befinner sig i påfrestande situationer. Du är professionell i din arbetsroll, har en rak och tydlig kommunikation, samt en förmåga att hantera kontakter formellt och behålla lugnet i pressade situationer.

Du har mycket god datorvana och kunskaper i Microsoft Office.
Du är flytande i svenska och talar och skriver engelska. Meriterande med ytterligare språkkunskaper.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start omgående till och med 2013-09-30 med anställning hos SW. Sista ansökningsdag är 2013-04-09 men anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jenny Larsson 031- 333 54 71

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi

Publiceringsdatum
2013-04-04

Arbetstider och omfattning
Enl.ök

Ersättning
Enl.ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Larsson +46 313335471

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
10391 Stockholm

Jobbnummer
1511791

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: