Hyresadministratör till Coop Fastigheter i Solna
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
2014-10-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hyresadministratör till Coop Fastigheter i Solna" (publicerad 2014-10-27) ⬅️
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Isaksson Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Coop Fastigheter har ett tydligt fokus på stöd i lokal- och fastighetsfrågor till dagligvaruverksamheten inom Coop, men även den övriga kooperativa handeln i Sverige. Coop Fastigheter levererar allt från nyckelfärdiga och driftklara butiker till tjänster som fastighetsförvaltning och butiksdrift. Som en del av vårt uppdrag förvaltar och utvecklar vi den egna fastighetsportföljen som primärt består av butiksfastigheter samt några större utvecklingsfastigheter. Mer information på
www.coopfastigheter.seHyresadministratör till Coop Fastigheter i Solna
Coop Projekt & Drift - Drift/FM - är en funktion inom Coop Fastigheter som arbetar med att stödja Coops butiker och ledning i det dagliga arbetet vad avser bland annat kontakter med hyresvärdar, drift och underhåll samt ekonomisk uppföljning och återkoppling.
Publiceringsdatum2014-10-06Dina arbetsuppgifterI rollen som Hyresadministratör arbetar du med hyresadministration, redovisning och kravhantering i vårt egna och förvaltade fastighetsbestånd samt med vår inhyrda kontraktsförvaltning. Dina kontaktytor är främst mot butikschefer och controllers men även mot andra funktioner inom företaget.
Du rapporterar till chefen för Drift/FM i Coop Projekt & Drift och placeringen är vid Coops huvudkontor i Solna Business Park.
Kompetensprofil
Det här är en möjlighet för dig som har utbildning inom ekonomi och/eller juridik. För rollen hyresadministratör krävs goda ekonomikunskaper. Kunskaper om butiksfastigheter är meriterande.
Vidare gäller att du har minst ett par års erfarenhet från liknande roll och du bör ha goda datakunskaper i MS Office och relevanta fastighetsdatasystem, gärna FastNet. Du bör ha gott siffersinne och stor noggrannhet samt god social kompetens. Du bör även ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Så ansöker duIsaksson Rekrytering sköter rekryteringsprocessen för denna tjänst och intervjuer sker löpande. Vi räknar med att tjänsten skall vara tillsatt innan sista ansökningsdag som är den 17 oktober så skicka din ansökan redan idag. Om du har frågor rörande tjänsten kontakta gärna ansvariga rekryterare Elina Lundqvist 0734-29 73 66, Sanna Åstrand 0721-64 94 56 eller Ira Isaksson 0704-85 75 59.
Isaksson Rekrytering och Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration.
Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv. Vi är ett av Dagens Industri utsedda Gasellföretag 2012.
Arbetstider och omfattningHeltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagIsaksson Rekrytering & Bemanning AB
AdressIsaksson Rekrytering & Bemanning AB
Gustavslundsvägen 147
16751 BROMMA
KontorsadressGustavslundsvägen 147
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2020596
Observera att sista ansökningsdag har passerat.