Hyresadministratör sökes omgående till kund på Lidingö
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
2017-10-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hyresadministratör sökes omgående till kund på Lidingö" (publicerad 2017-10-17) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Bemannia söker nu dig som vill arbeta som hyresadministratör hos vår välkända kund inom offentlig sektor belägen på Lidingö. Uppdraget beräknas påbörjas omgående och pågå i cirka 4-6 månader framöver.
Dina arbetsuppgifter:
• Registrering av avtal.
• Registrering och hantering av fastighetsdatabas och hyreskontrakt.
• Administration och återbetalning av hyror.
• Hyresavisering, påminnelser och inkassoärenden.
• Registrering av inbetalningar.
• Administration av omförhandlade kontrakt och uppsägningar.
• Svara på hyresgästers allmänna frågor.
• Stöd för hyresgäster och fastighetsförvaltare avseende uppgifter om lokaler.
Dina kvalifikationer:
• Högskoleutbildning inom ekonomi alternativt gymnasieekonom eller motsvarande.
• Minst två års arbetslivserfarenhet som administratör eller liknande.
• Kunna arbeta självständigt i Vitec, Incit Xpand eller liknande fastighetssystem.
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
• Goda kunskaper i MS Office.
Dina personliga egenskaper:
• Noggrann och strukturerad.
• Serviceinriktad.
• Kommunikativ.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning
Publiceringsdatum2017-10-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3746035
Observera att sista ansökningsdag har passerat.