Hyresadministratör
Atrium Ljungberg / Ekonomiassistentjobb / Nacka
2012-09-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hyresadministratör" (publicerad 2013-04-09) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Atrium Ljungberg i Nacka,
Västerås,
Uppsala,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Atrium Ljungberg är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag. Vår inriktning är att långsiktigt äga, utveckla och förvalta framför allt handels- och kontorsfastigheter. Vi finns på tillväxtmarknader i Sverige, huvudsakligen i Stockholm, Uppsala och Malmö, där vi driver utvecklingen och förvaltningen med egen kompetent och engagerad personal och i nära samarbete med våra kunder och samarbetspartners.Vill du vara med och skapa levande mötesplatser för människor, handel och affärer?
Nu söker vi en Hyresadministratör till Affärsområde Handel. Som Hyresadministratör säkerställer du en effektiv administration av våra hyresavtal från avtalets tecknande till utgång.
Som Hyresadministratör rapporterar du till Etableringschefen, men du kommer att arbeta nära hela etableringsavdelningen, våra marknadsområdeschefer samt ekonomiavdelningen.
Du kommer att:
• Skriva, registrera och avisera avtal
• Ansvara för delgivningar och uppsägningar
• Förse organisationen med prognosunderlag och statistik
• Göra årliga avräkningar av ex vis omsättningshyra, drift och fastighetsskatt
• Bevaka ärenden i Hyresnämnden
• Ha både interna och externa kundkontakter
Långsiktighet, samverkan, pålitlighet och innovativt tänkande med affären och kunden som bas - det är våra värderingar. Vi söker dig om vill leva våra värderingar och kombinera det med ett affärsmässigt och operativt arbete som Hyresadministratör.
Vi vill att du:
• Är ordningsam och har sinne för text och siffror
• Har någon form av ekonomisk utbildning
• Har erfarenhet av att arbeta i FastNet eller annat liknande hyressystem
• Har erfarenhet av affärssystemet Microsoft Dynamics CRM
• Är en van användare av Microsoft Office
Dessutom är det ett plus om du har arbetat med Agresso.
Vi vill att du kan:
• Skapa relationer och nätverk
• Skriva och rapportera klart, tydligt och korrekt
• Tillämpa expertis och teknologi och dela med dig till andra
• Planera och organisera
• Leverera resultat och uppfylla kundförväntningar
• Hantera krav och motgångar med en positiv attityd
Du är van vid självständigt arbete och du tycker om att ha många bollar i luften.
Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta Evalena Engström, Etableringschef, via mail
evalena.engstrom@atriumljungberg.se .
Välkommen med din ansökan senast den 28 september! Då urval och intervjuer kommer att ske löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Publiceringsdatum2012-09-10Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAtrium Ljungberg
AdressAtrium Ljungberg
Box 4200
13104 Nacka
Jobbnummer 1336226
Observera att sista ansökningsdag har passerat.