Hyres-och arrendenämnden i Stockholm söker registrator
Hyresnämnden/Arrendenämnden i Stockholm, / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hyresnämnden/Arrendenämnden i Stockholm, i Stockholm Arbetsledare för nämndens registratur samt skapa och vidareutveckla rutiner för arbetet. Postöppning, diarieföring, framtagande av statistik. Bevakning av inkommande e-post. Ge service externt och internt.
Erfarenhet av liknande arbete inom Sveriges Domstolar eller annan myndighet. Kunna uttrycka dig väl och professionellt i tal och skrift. Vana vid datoranvändning är självklart. Du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ, men också vara en del i arbetslaget. Du är noggrann och serviceinriktad och har gott bemötande externt och internt. Du har vana att prioritera bland arbetsuppgifter. Du kan behålla ditt lugn och vara strukturerad även under perioder med högt tempo.
Nämnden ingår i Sveriges Domstolar och handlägger hyres-och arrendetvister. Vi är ca 30 anställda. Vi är organiserade på två enheter med hyresråd och handläggare samt en administrativ enhet. Under hösten 2018 ska nämnden flytta till nybyggda lokaler i Sickla tillsammans med Nacka tingsrätt.
Varaktighet, arbetstid
Anställningen inleds med 6 månaders provanställning.
Publiceringsdatum2017-12-19ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-10
Ange följande referens när du ansöker: 2017/1249
KontaktMarie Adlén Lilja
marie.adlenlilja@dom.se 08-561 66 503
FöretagHyresnämnden/Arrendenämnden i Stockholm,
AdressHyresnämnden/Arrendenämnden i Stockholm,
Box 8301,
10420 STOCKHOLM
KontorsadressUlriksborgsgatan 5
Jobbnummer 3862784
Observera att sista ansökningsdag har passerat.