Hyres- och avgiftshandläggare till fastighetsbolag på Kungsholme
2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-03-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hyres- och avgiftshandläggare till fastighetsbolag på Kungsholme" (publicerad 2019-05-16) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
I rollen som hyres- och avgiftshandläggare kommer du ha en bred administrativ roll och dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära följande:
• Registrering av överlåtelser vid lägenhetsförsäljning
• Andrahandsuthyrning
• Debitering och avisering
• Registrering av autogiro
• Kravhantering
• Administrera hyreskontrakt
• Ta emot uppsägningar
• Lägga in hyres- och avgiftsändringar
• Daglig kontakt med fastighetsägare, styrelser, medlemmar, hyresgäster, mäklare och banker.
Om företaget
Vår kund är ett fastighetsbolag som sitter i ljusa och trevliga lokaler på Kungsholmen.
Din profil
Kompetenskrav:
Vi söker dig som har en fastighetsrelaterad eftergymnasial utbildning och gärna erfarenhet av bostadsrättsföreningar eller hyresrätter. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter samt kunskaper i hyresjuridik, lagstiftning, Officepaketet samt att du talar svenska och engelska obehindrat.
Personliga egenskaper
Som person är du driven, initiativtagande, strukturerad, social och en god administratör.
Du brinner för att ge god service och bygga långsiktiga relationer samt är van att arbeta proaktivt.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-03-01ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-12
Ange följande referens när du ansöker: 1736
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMargareta Meek
margareta.meek@2complete.seFöretag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33
Jobbnummer 4642121
Observera att sista ansökningsdag har passerat.