Huvudplanerare till Skillingaryd
Jobzone Skillingaryd AB / Logistikjobb / Vaggeryd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Vaggeryd,
Gnosjö,
Aneby,
Jönköping,
Sävsjö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobzone Skillingaryd AB i Vaggeryd,
Jönköping eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-04-17ArbetsuppgifterVi söker en huvudplanerare till Experts Nordiska Centrallager i Skillingaryd. Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år.
Arbetet är administrativt och ställer stora krav på självständighet, struktur och noggrannhet. Du arbetar i SAP/Astro M2 med att i huvudsak kontrollera nya artiklar, planlägga de olika lagerytorna för att arbetet för orderplockarna skall bli effektivt. Du skall hela tiden ligga steget före övrig lagerverksamhet och det är du som har koll på att fyllnadsgraden på respektive område uppnås. Du har även löpande kontakt med Experts inköpare.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete och/eller har en logistikutbildning.
Du har god datavana och skall ha erfarenhet av att arbeta i ett lagersystem, erfarenhet av SAP eller Astro M2 är mycket meriterande.
Har du även tidigare erfarenhet av insikt i inköpsprocesser är detta meriterande.
Som person har du lätt att arbeta självständigt, strukturerat och trivs med att ha många bollar i luften samtidigt. Du har ett öga för detaljer och är mycket noggrann.
Tillsättning
Tjänsten är ett vikariat och skall tillträdas 1 maj.
Vi tar emot ansökningar via
www.jobzone.seAnsvarig rekryterare är Sandra Dolfén 0707788842
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 912
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktSandra Dolfén
FöretagJobzone Skillingaryd AB
AdressJobzone Skillingaryd AB
Arenvägen 47, 6 tr
12177 Johanneshov
KontorsadressArenvägen 47, 6 tr, Johanneshov
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2254371
Observera att sista ansökningsdag har passerat.